Osallistu liiton jäsenpaneeliin

Ilmoittautuminen Teollisuusliiton neljänteen jäsenpaneeliin (2021–2022) on käynnissä. Kaikille työelämässä mukana oleville jäsenille lähetetään syyskuun aikana sähköpostilla kutsu, josta pääsee ilmoittautumaan paneeliin. Toinen kutsuviesti saapuu lokakuun puolivälissä.

Jäsenpaneelin osallistujat pääsevät vastaamaan erilaisiin kyselyihin, joilla kartoitetaan jäsenen omia näkemyksiä ja kokemuksia. Jäsenpaneelikyselyjen avulla liitto parantaa palvelujaan ja toimintaansa.

Aiempiin paneeleihin on osallistunut yli 3 000 jäsentä. Viimeisimmässä paneelissa (2020–2021) kyselyt ovat koskeneet muun muassa työn digitalisoitumista, korona-aikaa työpaikalla, kuntavaaleja, koulutuksia ja liiton jäsenhankintakampanjaa.

Jäsenpaneeli on tarkoitettu kaikille työelämässä mukana oleville jäsenille, joilla on toimiva sähköpostiosoite. Kannattaa siis tarvittaessa päivittää sähköpostiosoite eAsioinnissa saman tien. Jäsenpaneelin toteutuksesta ja kyselyistä vastaa Teollisuusliiton tutkimusyksikkö.

Paneelikyselyt toteutetaan vain suomeksi nopeasta toteutusaikataulusta johtuen. Osa kyselyistä toteutetaan yhteistyössä teollisuusliittolaisten työntekoja ja työelämää koskevien tutkimushankkeiden kanssa.

Tervetuloa mukaan!