Oletko luottamushenkilö – hae mukaan työnohjaukseen

”Kun saat sanoa ja tulla kuulluksi. Kun saat jakaa ajatuksiasi muiden kanssa. Kun uskallat luottaa ja olla luottamuksen arvoinen. Kun tiedät että sinua ymmärretään. Kun saat aikaa itsellesi.”

Yllä on muutama toteamus työnohjauksen annista luottamushenkilöiltä.

Katso alla olevalta videosta tarkemmin, mitä työnohjauksella tarkoitetaan

Teollisuusliitto tarjoaa nyt luottamushenkilöille työnohjausta noin kymmenen istunnon verran, alkaen marraskuussa ja päättyen kesäkuussa pidettävään, kaikkien käynnistyvien ryhmien yhteiseen Voima-viikonloppuun Hyvinkään Sveitsissä.

Osallistuminen työnohjaukseen sekä Voima-viikonloppuun on maksutonta ja liitto korvaa kohtuulliset matkakustannukset. Työnohjaukset järjestetään arki-iltaisin kaupunkien keskeisissä tiloissa, joihin on helppo tulla.

Voi paremmin ja löydä luottamustehtävääsi uutta innostusta!

Työnohjausryhmät aloittavat seuraavilla paikkakunnilla:

• Helsinki,
  • Oulu,
  • Tampere,
  • Turku,
  • Kuopio,
  • Jyväskylä sekä
  • etäryhmä.

Valitse ilmoittautuessasi, minkä paikkakunnan ryhmään haluat osallistua.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 27.10. tästä linkistä

Lisätietoja antaa Tanja Mettovaara 050 303 9280. Soita, jos vähänkin mietityttää olisiko työnohjaus sinun juttusi!