Näille syksyn viikonloppukursseille mahtuu vielä

Järjestämme maksuttomia valtakunnallisia viikonloppukursseja. Kurssit on tarkoitettu kaikille työmarkkinoiden käytettävissä oleville teollisuusliittolaisille. Katso alapuolelta tulevat koulutukset, joilla on vielä tilaa!

Tervetuloa mukaan, koulutus koukuttaa!

Työelämän voimavarareppu

Haluatko kartuttaa voimavarojasi työelämän ja vapaa-ajan ristipaineessa? Miten jaksaa muutospaineiden alla? Kurssilla liikutaan, rentoudutaan ja pohditaan työelämän voimavarakysymyksiä.

20.–21.11. Vaasa – Keski-Suomi

Kurssi järjestetään suomeksi.

Minä ja liitto

Jäsenhankinta on ammattiosaston tärkein tehtävä ja jäsenet itse ovat parhaita jäsenhankkijoita. Kurssilla opitaan, mitä hyötyä jäsenyydestä on ja kuinka jäsenyyttä markkinoidaan. Lisäksi opitaan vahvistamaan omaa toimintaa ja innostamaan uusia toimijoita mukaan. Rakennetaan yhdessä vahva liitto!

20.–21.11. Varsinais-Suomi–Satakunta

20.–21.11. Häme–Pirkanmaa