First Step ja Next Step -kurssit järjestetään Murikassa elokuussa

Loppukesän First Step -kurssilla käydään läpi ajankohtaisia asioita työelämästä ja tutustutaan eri liikuntalajeihin. Lisäksi perehdytään lähemmin ammattiyhdistysliikkeeseen ja liiton jäsenyyteen. Kurssi on tarkoitettu niille jäsenille, jotka eivät vielä ole käyneet Murikan kursseilla.

Next Step -kurssin ideana taas on houkutella Murikkaan uusia kävijöitä suosittelijoiden, eli jo aiemmin Murikan kursseille osallistuneiden jäsenten avulla. Kurssin ennakkotehtävänä on siis suostutella samaan aikaan olevalle First Step -kurssille toinen jäsen.

Kurssilla liikutaan, opitaan lisää liiton jäsenyydestä sekä myös jäsenyyden tarjoamisesta. Saadaan tietoa liiton kansainvälisestä toiminnasta sekä ajankohtaisista asioista.

Molempien kurssien liikuntaosuudesta vastaa Varalan Urheiluopisto.

Kurssi järjestetään 22.–26.8. Nähdäänhän elokuussa Murikassa!

Lue lisää Telmon kurssikalenterista.