Kilpailu kemian alojen työpaikoille: Tarinoita hyvästä paikallisen sopimisen neuvottelukulttuurista

Kerro tarinasi hyvästä paikallisesta sopimisesta. Muoto on vapaa (podcast, video, kuva, kirjoitettu tarina, pienoismalli). Pyydä aina lupa kuvaamiseen.

Kilpailu on auki 1.3.–30.8.2022 ja sen järjestävät Teollisuusliitto, Ammattiliitto Pro ja Kemianteollisuus.

Tarinan voi tehdä yksin, parina tai ryhmässä, esimerkiksi työnantajaedustaja ja henkilöstön edustaja yhdessä tai joku muu pari tai ryhmä. Kilpailutyöt lähetetään seuraaviin osoitteisiin: [email protected], [email protected] ja [email protected].

Kaikki julkaistut tarinat palkitaan pienellä palkinnolla ja lisäksi parhaat kilpailutyöt palkitaan gaalaillassa 6.9.2022 Majvik Congress hotellissa Kirkkonummella.

Tarinoita voidaan julkaista järjestäjien verkkosivuilla, gaalaillassa tai muissa medioissa.

Lataa kilpailun mainos tästä työpaikkasi seinälle