Teollisuusliitto kannustaa kampanjaviikolla 15.–22.4. liittymään jäseneksi jättämällä soittopyynnön

Teollisuusliiton jäseneksi voi liittyä eri tavoin. Jäseneksi liittyminen on mahdollista myös jättämällä verkkosivuilla soittopyynnön osoitteessa www.teollisuusliitto.fi/helpostiliittoon.

Kampanjaviikolla 15.–22.4. Teollisuusliiton aloilla opiskelevia ja työskenteleviä kannustetaan käyttämään myös tätä liittymiskanavaa.

Sivuilla on yksinkertainen lomake, johon täytetään yhteystiedot. Tämän jälkeen Teollisuusliiton työntekijä soittaa annettuun numeroon ja käy puhelimitse läpi jäseneksi liittyvän työsuhteen tiedot. Soitto tulee päiväsaikaan 020 774  -alkuisesta numerosta.

Lue lisää, miksi jäsenyys Teollisuusliitossa kannattaa: www.teollisuusliitto.fi/jasenyys ja www.teollisuusliitto.fi/suntessi/liity-tasta.