Turvallisuuden yhteistoimintaa – yhdessä kohti turvallista työympäristöä

Teknologiateollisuus ry ja Teollisuusliitto ry järjestävät yhdessä yritysturvallisuusseminaarin luottamusmiehille. Haluamme tarjota sinulle uusia näkökulmia yritysturvallisuuteen, sekä työkaluja sen kehittämiseen. Tilaisuudessa on mukana asiantuntijoita muun muassa Aluehallintovirastosta ja Suomen Pelastusalan Keskusjärjestöstä.

Lisäksi pääset tutustumaan digitaaliseen yritysturvallisuuspeliin, joka on kehitetty auttamaan turvallisuuden kehittämisessä ja parantamaan yhteistoimintaa ja keskustelukulttuuria. Käsittelemme yhdessä yritysturvallisuutta mm. työ- ja tilaturvallisuuden, varautumisen ja kriisinhallinnan, sekä tietoturvallisuuden näkökulmasta.

Tilaisuudet järjestetään kuudella eri paikkakunnalla samansisältöisenä kello 11–16.

• 23.5. Turku, Radisson Blu Marina Palace
  • 24.5. Jyväskylä, Sokos Hotel Alexandra
  • 31.5. Kuopio, Scandic Kuopio
  • 6.9. Oulu, Scandic Oulu City
  • 7.9. Tampere, Sokos Hotel Ilves
  • 8.9. Vantaa, Clarion Aviapolis

Tilaisuudessa tarjotaan lounas ja tilaisuus on osallistujille maksuton. Mukaan ovat tervetulleita sekä työntekijöiden että työnantajan edustajat, yritysturvallisuuden kanssa työskentelevät ja siitä kiinnostuneet. Työntekijät jotka osallistuvat, pyytävät työnantajalta luvan osallistua.

Ilmoittaudu mukaan valitsemaasi seminaariin tästä.

HUOM! kunkin seminaarin ilmoittautuminen päättyy kaksi viikkoa ennen tilaisuutta.

Lisätietoja: sopimusasiantuntija Jukka-Pekka Hiltunen, puh. 040 769 4698, [email protected]