Teollisuusliiton First ja Next Step -kursseja Murikassa elokuussa

First Step -kurssi on ensiaskel Murikka-opistoon ja Teollisuusliiton toimintaan. Kurssilla käydään läpi ajankohtaisia asioita työelämästä ja tutustutaan eri liikuntalajeihin. Lisäksi perehdytään lähemmin ammattiyhdistysliikkeeseen ja liiton jäsenyyteen.

Kurssille osallistuvan ei tarvitse olla ammattiosaston tai työpaikan luottamustehtävissä, vaan riittää, että on kiinnostunut työelämäasioista ja ammattiliiton toiminnasta.

Kurssien liikuntaosuudesta vastaa Varalan Urheiluopisto.

Seuraavat First Step -kurssit järjestetään Murikassa 22.–26.8.2022.

Uusi kurssikonsepti Next Step

Next Step -kurssin ideana on houkutella Murikkaan uusia kävijöitä suosittelijoiden, eli jo aiemmin Murikan kursseille osallistuneiden jäsenten avulla. Kurssin ennakkotehtävänä on suostutella samaan aikaan olevalle First Step -kurssille toinen jäsen.

Kurssilla liikutaan, opitaan lisää liiton jäsenyydestä sekä myös jäsenyyden tarjoamisesta. Sen aikana saadaan tietoa liiton kansainvälisestä toiminnasta sekä ajankohtaisista asioista kuten liittokokouksesta. Kurssilla myös pohditaan ammattiosastojen uudistumista sekä liiton ja koulutusten markkinointia. Kurssien liikuntaosuudesta vastaa Varalan Urheiluopisto.

Seuraava Next Step -kurssi järjestetään Murikassa 22.–26.8.2022.