Lähde mukaan Kävele naiselle ammatti -tapahtumaan!

Teollisuusliitto on mukana valtakunnallisessa Kävele naiselle ammatti -tapahtumassa sunnuntaina 4.9.2022. Tapahtuman organisoi Naisten Pankki usealla paikkakunnalla, mm. Espoossa, Helsingissä, Kuopiossa, Lahdessa, Tampereella ja Vantaalla. Voit katsoa kaikki paikkakunnat täältä.

Teollisuusliiton aktiivit ja jäsenet ovat tervetulleita ottamaan osaa tapahtumaan joko itsenäisesti tai porukalla. Tavoite on nauttia liikunnan ilosta ja kerätä lahjoituksia naisten ammatilliseen koulutukseen Afrikassa ja Aasiassa.

Osallistuminen on helppoa. Voit lukea ohjeet lahjoittamiseen ja tapahtumaan osallistumiseen täältä.

– Teollisuusliitto on mukana kampanjassa, koska solidaarisuus ja heikommassa asemassa olevien auttaminen on meille tärkeä asia. Tavoitteena on tukea kehitysmaiden naisten tasa-arvoisia mahdollisuuksia, jotka eivät toteudu vielä kaikkialla. Lähdetään yhdessä lahjoituksilla tukemaan näiden mahdollisuuksien toteuttamista, Teollisuusliiton järjestämistoimitsija Kirsti Anttila kannustaa.

Mukana tapahtumassa on myös laaja joukko muita ammattiliittoja kuten JHL, PAM, Paperiliitto ja SAK.

Lisätietoja:

Kirsti Anttila