Liittokokousesityksiä voi tehdä asiointipalvelun kautta 30.11. lähtien

Ammattiosastojen esitykset liittokokoukselle otetaan vastaan liiton uuden asiointipalvelun kautta samaan tapaan kuten valtuustoesityksetkin.

Palvelu löytyy osoitteesta asiointi.teollisuusliitto.fi.

Asiointipalvelun toinen julkaisuvaihe on 30.11., mistä lähtien ammattiosastot voivat lähettää liittokokousesityksiä liittoon käsiteltäviksi. Osastojen esityksiä voivat asiointipalvelun kautta hoitaa sääntömääräiset nimenkirjoittajat eli ammattiosaston puheenjohtaja, varapuheenjohtaja sekä sihteeri.

Osastoilta toivotaan liiton strategiatyön mukaisia esityksiä, jotka otetaan huomioon vuoden 2023 liittokokoukselle valmisteltavassa esityksessä liiton uudeksi strategiaksi. Ammattiosastot voivat tehdä liittokokousesityksiä myös liiton sääntöihin sekä ammattiosaston mallisääntöihin.

Ammattiosastot voivat jättää esityksiä liittokokoukselle 21.1.2023 saakka.

Liittokokousesityksen pikaohje

Jos liittokokousesitysten jättämisestä herää kysymyksiä, voit olla yhteydessä sähköpostitse [email protected] tai Minna Huhtiseen, puh. 020 774 1007.