Liittokokousvaalien ehdokasgalleria on avattu

Teollisuusliiton 10.–31. maaliskuuta järjestettävien liittokokousvaalien ehdokasgalleria on avattu. Galleriaan pääsee muun muassa Teollisuusliiton verkkosivujen etusivulta ja tästä linkistä.

Kaikille äänioikeutetuille jäsenille lähetetään liiton jäsenrekisterin tietojen perusteella todiste äänioikeudesta äänestystä varten.

Äänioikeutetulla on mahdollisuus äänestää sähköisen äänestyksen kautta 10.3.2023 kello 9.00 – 31.3.2023 kello 12.00. Äänestämään pääsee Teollisuusliiton verkkosivujen kautta.

Äänioikeutetulla on mahdollisuus äänestää myös postiäänestyksen kautta 10.–31.3.2023. Äänestyslipun palautuskuoren on oltava liiton keskusvaalilautakunnan osoittamassa osoitteessa äänestyksen päättymispäivänä viimeistään kello 12.00. Tämän jälkeen tulleet palautuskuoret hylätään.

Liittokokousvaaleilla valitaan edustajat Teollisuusliiton 22.–24. toukokuuta Tampereella pidettävään 23. varsinaiseen liittokokoukseen.