Liittokokousvaalien äänestysprosentti lähes 37 – nyt on loppukirin aika

Liittokokousvaalien äänestysprosentti oli tiistaiaamuna 28. maaliskuuta 36,8. Siitä sähköisiä ääniä oli 28,7 ja postiääniä 8,1 prosenttiyksikköä.

Jos et vielä ole äänestänyt, suosittelemme äänestämään sähköisesti, sillä posti ei voi taata äänestyslipun saapumista perjantaihin kello 12 mennessä.

Teollisuusliitto kiittää kaikkia äänestäneitä ja kannustaa työpaikkoja, ammattiosastoja sekä jokaista yksittäistä jäsentä jatkamaan aktiivista työtä äänestysvilkkauden nostamiseksi mahdollisimman korkeaksi.

Liitto arpoo kaikkien äänestäneiden kesken kuusi kahden lipun VIP-pakettia jääkiekon MM-kisojen 23.5.2023 Tampereella pelattavaan alkusarjan Suomi–Tanska-otteluun. Liitto kustantaa lippujen lisäksi, matkat, majoitukset ja tarjoilut ottelussa. Muistathan mainita työkavereillekin!

Mitä useampi äänioikeutettu jäsen äänioikeutensa käyttää, sitä vahvempi on Teollisuusliiton asema jäsentensä etujen ajajana ja valvojana, ja sitä tehokkaammin se pystyy tehtävänsä tulevaisuudessa hoitamaan.