Olethan hereillä – äänestäminen alkaa perjantaina 10.3.!

Kaikkien aikojen vaalikevät käynnistyy Teollisuusliiton liittokokousvaaleilla. Nyt jos koskaan on aika vaikuttaa ja äänestää paremman työelämän puolesta. Tehdään yhdessä äänestämisen uusi ennätys.

Liittokokousvaaleissa (10.–31.3.2023) valitaan 442 edustajaa liittokokoukseen, joka päättää Teollisuusliiton toiminnan linjat seuraaville viidelle vuodelle. Tavoitteena on korkea äänestysprosentti, sillä se kertoo siitä, että Teollisuusliitolla on vahva oikeutus ajaa jäsentensä etuja jatkossakin.

Kevään vaaleissa puhutaan isoista asioista, kuten toimeentulosta, työttömyysturvasta ja tulevaisuudesta, kiky-maksuista, lakko-oikeudesta ja työehtosopimuksista sekä palkoista ja palkkavarkaudesta. Näissä vaaleissa katsotaan, kuka taskuillamme käy ja mitä sieltä otetaan.

Meillä kaikilla on monta syytä äänestää!

Lue lisää aiheesta.

Löydä ehdokkaasi liittokokousvaalissa.

Sähköisesti voit äänestää tästä linkistä 10.3.2023 kello 9.00–31.3.2023 kello 12.00.

Vaalikevät jatkuu Eduskuntavaaleilla

Liittokokousvaalien ohella maalikuussa on käynnissä Eduskuntavaalien ennakkoäänestys 22.-28.3.2023.

Varsinainen vaalipäivä käydään 2.4.2024. Tutustu ehdokkaisiin.

Molemmissa vaaleissa äänestäminen tuplaa vaikuttamisen voiman.

– Teollisuusliiton jäsenet pystyvät säätämään liiton ja Suomen suuntaa. Jos 200 000 jäsentä äänestää, sillä pystytään ratkaisemaan vaaleja. Teollisuusliiton jäsenten äänillä on suuri merkitys siihenkin, minkä värinen hallitus Suomeen kootaan seuraavaksi vaalikaudeksi, Teollisuusliiton järjestämisvastaava Mika Häkkinen muistuttaa.