Elokuun Tekijä on vaikuttamistyön teemanumero – tilaa lehtiä jakoon!

Tekijä-lehden 16. elokuuta ilmestyvä numero 8/2023 on Teollisuusliiton vaikuttamistyön teemanumero. Vaikuttamistyötä käsitellään lehdessä eri näkökulmista. Vaikuttamistyön teemanumero muun muassa:

• Esittelee mitä kaikkea Teollisuusliiton vaikuttamistyö on ja mitkä sen kohteet ovat
  • Kuvailee miten jäsenet voivat vaikuttavaa Teollisuusliiton toimintaan ja päätöksentekoon
  • Kertoo miten vaikuttamiseen valmistaudutaan ohjelmatyöllä, esimerkiksi suhteessa maan hallitusneuvotteluihin
  • Käy läpi liiton vaikuttamista pohjoismaisella, eurooppalaisella ja globaalilla tasolla
  • Tutkii ilmastonmuutoksen ja vihreän siirtymän uhkia ja mahdollisuuksia
  • Hakee vastauksia, miten oikeudenmukainen siirtymä tehdään niin, että duunari pärjää

Aiempia esimerkkejä Tekijän teemalehdestä ovat järjestötoiminnan teemanumero 8/2022, edunvalvonnan teemanumero 8/2021 sekä ammatillisen koulutuksen teemanumero 8/2020.

Vaikuttamistyön teemanumerosta otetaan lisäpainos jaettavaksi työpaikoilla ja tapahtumissa ensi syksyn aikana. Teemanumeroa voi jakaa myös liittoon vielä liittymättömille työntekijöille.

Luottamusmiehet tai muut työpaikan tai ammattiosaston yhdyshenkilöt voivat tilata teemanumeroa käyttöönsä nippuina. Vähimmäistilaus on 10 kappaletta ja tilausmäärää voi kasvattaa 10 kappaleen erissä.

Tee tilaus 16.6. mennessä tällä lomakkeella