Turvallisuutta yhteistyöllä -tilaisuudet syksyllä

Syksyllä 2023 starttaavat uudet Teollisuusliiton työympäristöyksikön järjestämät alueelliset tilaisuudet työturvallisuuden ja työsuojelun yhteistoiminnan kehittämiseksi. Tilaisuuksiin kutsutaan työpaikkojen työsuojeluvaltuutetut ja työturvallisuustyöstä vastaavat työnantajan edustajat. Ohjelmassa on työsuojeluviranomaisen ja muiden asiantuntijoiden puheenvuoroja, keskustelua sekä yhteistä työpajatyöskentelyä.

Laittakaahan kalenteriin ensimmäiset

Seuratkaa aiheen viestintää ja motivoikaa työnantajan edustajat mukaan. Tilaisuudet ovat kaikille maksuttomia. Liitto maksaa jäsenilleen tarvittaessa matkakorvaukset ja ansionmenetyskorvauksen.

Ilmoittautumiset liiton sähköisen kurssikalenterin Telmon kautta.

Kello
9 Aamukahvit
9.30 Avaus ja taustaa – yhteisen työturvallisuustyön kehittäminen
10 Ennakkokyselyn purku, tulokset ja johtopäätökset – PK työpaikkojen hanke