Työelämän englannin opetusta jäsenille

Työelämän englannin alkeet 1 op, etäopetus verkossa 5.2.–22.4.2024 – Basic English Skills for Trade Union Members

This is an opportunity to develop your basic English skills and learn special vocabularies used in the context of working life.

Tämä on työelämässä tarvittavan englannin kielen perusteiden kurssi työelämäsanastolla, jos englannin kielen taitosi arkipäivän tilanteissa on vielä epävarmaa. Kurssin opettajana toimii natiivi englannin kielen opettaja, joka ymmärtää myös suomea. Opetus tapahtuu kuitenkin englanniksi ja saat todellista kielikylpyä. Kurssi on työmäärältään noin 27 tuntia ja sen kesto on 10 viikkoa. Kurssi järjestetään verkko-opiskeluna. Kurssin taso linkittyy kielten eurooppalaiseen viitekehykseen tasoihin A1–A2. Halutessaan opinnoista saa merkinnän KOSKI-rekisteriin.

Työväen Akatemian järjestämät kurssit pidetään maanantai-iltapäivisin kello 15–16.30 ja niille voivat osallistua eri ammattiliittojen jäsenet. Kurssin enimmäisosallistujamäärä on 15 opiskelijaa. Teollisuusliitto maksaa valitsemiensa kurssilaisten kurssimaksun.

Kurssiaika 5.2.–22.4. (ei opetusta viikoilla 8 ja 14). Ilmoittaudu Telmon kautta 22.1. mennessä.

Työelämän englantia 1 op, etäopetus verkossa 2.9.–11.11.2024 – General English Skills for Trade Union Members

This is an opportunity to develop your general English skills and learn special vocabularies used in the contexts of trade unions and working life.

Tämä on perinteinen englannin kielen kurssi ay- ja työelämäsanastolla, jos englannin kielen taitosi arkipäivän tilanteissa on sujuvaa. Kurssin opettajana toimii natiivi englannin kielen opettaja, joka ymmärtää myös suomea. Opetus tapahtuu kuitenkin englanniksi ja saat todellista kielikylpyä. Kurssi on työmäärältään noin 27 tuntia ja sen kesto on 10 viikkoa. Kurssi järjestetään verkko-opiskeluna. Kurssin taso linkittyy kielten eurooppalaiseen viitekehykseen tasoihin B1-B2. Halutessaan opinnoista saa merkinnän KOSKI-rekisteriin.

Työväen Akatemian järjestämät kurssit pidetään maanantai-iltapäivisin kello 15–16.30 ja niille voivat osallistua eri liittojen jäsenet. Kurssin enimmäisosallistujamäärä on 15 opiskelijaa. Teollisuusliitto maksaa valitsemiensa kurssilaisten kurssimaksun.

Kurssiaika 2.9.–11.11.2024 (ei opetusta viikolla 42). Ilmoittaudu Telmon kautta 19.8.2024 mennessä.

Lisätietoja kursseista: Airi Palosaari, [email protected]