Teollisuusliitto mukana FinnMETKO-messuilla kestävän metsätalouden teemalla

Teollisuusliitto mukana raskaskonealan FinnMETKO -messuilla Jämsässä 1.-3.9.2022. Teemaksi liitto on tänä vuonna valinnut kestävän metsätalouden valmisteilla olevan kansallisen metsästrategian mukaisesti.

– Metsät ovat biotalouden mahdollistaja, joka poikkileikkaavana toimialana työllistää jäsenistöämme teollisuuden eri aloilla. Pidämme erittäin tärkeänä sitä, että viestimme tästä näkyvästi tässä merkittävässä metsäalan tapahtumassa, sanoo Jari Sirviö, joka toimii Teollisuusliitossa metsäalan, taimitarha-alan, metsäkonealan ja turvetuotantoalan sopimusasiantuntijana.

– Messut lisäksi on suunniteltu tänä vuonna vedettävän uudenlaisella, viestintään ja markkinointiin painottuvalla toimintatavalla, Sirviö jatkaa.

Teollisuusliitto löytyy messuosastolta numero 476.

FinnMETKO on Suomen suurin ja tärkein raskaskonealan ammatti- ja myyntinäyttely. Metsäkoneiden työnäytökset ja puuenergialaitteiden haketus- ja murskausnäytökset ovat näyttelyn keskeistä antia. Lisätietoja FinnMETKO-messuista: https://www.finnmetko.fi/