Luottamusmiesvaalit

Luottamusmiesvalintojen ilmoittaminen liitolle on tärkeää

Luottamusmiesvalinnat ilmoitetaan liittoon Luottamushenkilöiden asiointipalvelun kautta. Ennen kuin ilmoitus uusista valinnoista tehdään, on erityisen tärkeää, että valitut luottamushenkilöt tarkastavat ja tarvittaessa päivittävät omat yhteystietonsa eAsioinnin kautta.

Palveluun kirjaudutaan Teollisuusliiton verkkosivujen etusivulta tai tästä linkistä. Asiointipalveluun kirjaudutaan vahvan tunnistautumisen avulla. Ilmoituslomakkeet löytyvät kohdasta Lomakkeet – Ilmoitus toimipaikan luottamusmiehistä. Varmista, että kaikki pakolliset tiedot on merkitty lomakkeeseen (merkitty punaisella tähdellä).

Lomakkeen allekirjoittavat sähköisesti Visma Sign järjestelmän kautta työnantajan edustaja, pääluottamusmies ja varapääluottamusmies. Allekirjoituslinkki lähetetään lomakkeessa ilmoitettujen henkilöiden sähköpostiosoitteisiin ja allekirjoitukseen vaadittava koodi heidän matkapuhelimiinsa.

Ole siis erityisen huolellinen sähköpostiosoitteiden ja puhelinnumeroiden syöttämisessä lomakkeelle. Kun kaikki ovat allekirjoittaneet lomakkeen, siirtyy se tallennettavaksi Teollisuusliiton luottamushenkilörekisteriin.

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä omaan aluekeskukseen. Yhteystiedot löydät täältä (Toiminta-alueet).

Toimi näin

• Kirjaudu sisään asiointi.teollisuusliitto.fi vahvan tunnistautumisen (mobiilivarmenne tai verkkopankkitunnukset) avulla.
  • Järjestelmä tunnistaa automaattisesti, että sinulla on oikeus täyttää ilmoitus.
  • Löydät ilmoitukset kohdasta Lomakkeet.
  • Varmista, että sinulla on kaikki pakolliset tiedot (merkitty lomakkeeseen punaisella tähdellä), jotta pääset lähettämään lomakkeen.
  • Ole erityisen huolellinen sähköpostiosoitteiden ja puhelinnumeroiden kanssa. Sähköiseen allekirjoitukseen tarvittava linkki lähetetään lomakkeissa ilmoitettujen henkilöiden sähköpostiosoitteeseen. Koodi, jolla allekirjoituksen voi kuitata, toimitetaan lomakkeessa ilmoitettuun matkapuhelinnumeroon.
  • Pääluottamusmiesilmoituksen allekirjoituspyyntö lähtee työnantajan edustajalle, pääluottamusmiehelle ja varapääluottamusmiehelle.
  • Täytä lomake ja lähetä.
  • Allekirjoitettavat lomakkeet lähtevät automaattisesti sähköisesti allekirjoitettaviksi Visma Sign -järjestelmän avulla.
  • Lomake lähtee myös automaattisesti liittoon käsiteltäväksi.

Lomakkeet

Voidaksesi käyttää pdf-lomakkeita, tarvitset Acrobat reader -ohjelman tai laajennuksen selaimeesi.

Valtaosan vaalimateriaalista voit tulostaa alta. Voit myös tilata materiaaleja materiaalintilauslomakkeella, puhelimitse 020 774 1026 tai sähköpostilla [email protected].

Förtroendemannaval

Shop steward elections