Kursseille ilmoittautuminen on entistä helpompaa

Liiton uusi sähköinen ilmoittautumisjärjestelmä Telmo korvaa vähitellen perinteisen paperisen kurssi-ilmoittautumislomakkeen. Telmo löytyy osoitteesta teollisuusliitto.etapahtuma.fi.

Järjestelmän kautta voi ilmoittautua sekä Murikan kursseille että alueellisille viikonloppukursseille ja lisäksi järjestelmässä voi selata omaa kurssihistoriaansa. Alkuvaiheessa Telmo palvelee suomeksi, myöhemmin myös ruotsiksi.

Kirjautuminen tapahtuu syöttämällä oma sukunimi, syntymäaika (pp.kk.vvvv) ja jäsennumero. Jäsennumeron löydät esimerkiksi mobiilijäsenkortistasi.

Telmossa on paljon kursseja tarjolla

Liiton kurssivalikoima on laaja ja tarjolla on koulutusta kaikille työmarkkinoiden käytettävissä oleville jäsenille. Opintovapaalaki tarjoaa kaikille mahdollisuuden osallistua koulutukseen.

Ja mikä parasta: kurssit ovat liiton jäsenille täysin maksuttomia! Tutustu kurssitukeen ja matkustusohjeisiin täällä.

Tervetuloa kurssille – koulutus koukuttaa!