Ammattiosastojen koulutusmahdollisuudet poikkeusaikana

Ammattiosastot voivat järjestää jäsenilleen enintään kolmen tunnin mittaisia etäkoulutuksia Microsoft Teams -sovelluksen kautta. Liiton toimitsijan ohjaamat etäkoulutukset edellyttävät osallistujilta verkkoyhteyttä ja tietokonetta, tablettia tai älypuhelinta sekä Teams-sovellusta.

Teollisuusliitto tukee verkkokoulutuksia 15 eurolla /osallistuja.

Koulutuksen järjestäjä, toimi näin: Valitse kohderyhmä ja selvitä koulutustarve. Päätä koulutuksen ajankohta. Lähetä koulutustukihakemus koulutusyksikköön, johon toimitetaan myös tieto verkkokoulutustoiveesta. Ota tarvittaessa yhteyttä Sari Helmiseen, [email protected] tai Päivi Mäensivuun [email protected]

Koulutusyksikkö vahvistaa kouluttajan sekä koulutusaiheen ja on yhteydessä koulutuksen järjestäjään. Ammattiosasto voi aloittaa koulutuksen markkinoinnin ja ottaa ennakkoilmoittautumiset vastaan. Ilmoittautumisen yhteydessä kerätään osallistujien sähköpostiosoitteet.

Ennakkoilmoittautumisen päätyttyä, ennen koulutustilaisuutta koulutuksen järjestäjä toimittaa ilmoittautuneiden sähköpostiosoitteet kouluttavalle toimitsijalle. Kouluttaja kutsuu ilmoittautuneet koulutukseen sähköpostilla. Koulutukseen pääsee mukaan sähköpostikutsussa olevan linkin kautta.