Saitko kesätöitä Teollisuusliiton aloilta? Lue täältä, miksi kannattaa liittyä liittoon!

Oletko jo saanut kesätöitä meidän aloiltamme? Muistathan, että voit liittyä Teollisuusliittoon jo opiskeluaikana, ja sen lisäksi sinun kannattaa liittyä kesätöiden aikana varsinaiseksi jäseneksi.

Liittyessäsi varsinaiseksi jäseneksi, liityt samalla myös työttömyyskassaan ja pääset heti kartuttamaan kuuden kuukauden työssäoloehtoa. Kun se täyttyy, on sinun mahdollista saada ansiosidonnaista työttömyysturvaa, jos jäät työttömäksi.

Tule mukaan kehittämään parempaa työelämää

Liittymällä ammattiliittoon sinulla ja meillä kaikilla on valta vaikuttaa paremman työelämän saamiseksi. Sinun kannattaa liittyä Teollisuusliittoon jo opiskelijana ja työelämän alussa – vain näin voit vaikuttaa omaan ja meidän kaikkien tulevaisuuteen.

Luottamusmies tukenasi työpaikalla

Muistathan, että työpaikan luottamusmies on tukenasi kaikissa työehtoihin liittyvissä asioissa. Voit myös kysyä häneltä neuvoa liittymislomakkeen täyttöön.

Liity jo tänään!

Jos sait kesätöitä Teollisuusliiton aloilta, liity jäseneksi tästä: teollisuusliitto.fi/liity

Jos sait kesätöitä joltain muulta alalta, suosittelemme liittymään sen alan ammattiliittoon. Voit tarkistaa oikean ammattiliiton SAK:n, Akavan ja STTK:n yhteisestä Kesäduunari-infosta Whatsappilla 040 747 1571 tai osoitteesta liitot.fi.

Hyvää kesää!

Tulosta esite kesätyöntekijälle