Tee löytöjä – työympäristösivustolle on kerätty tiiviiksi nipuksi työympäristöoppaita ja muuta materiaalia

Liiton työympäristösivustolle  on nyt kerätty tiiviiksi nipuksi materiaalit ja kyselyt, joista on hyötyä niin työsuojeluvaltuutetuille  kuin työsuojelusta kiinnostuneille jäsenillekin.

Yhden linkin takaa löytyvät polut, joista avautuvat oppaat ja työsuojelu- ja työhyvinvointikyselyjen tulokset. Ajankohtaisimpiin oppaisiin kuulunee Työsuojeluvaltuutetun ABC, sillä työsuojeluhenkilöiden vaalit järjestetään Teollisuusliiton työpaikoilla marras–joulukuussa.

Suunnittele työsi turvalliseksi -opas on yleispätevä ohjeistus siitä, miten olosuhteet voidaan yhteistuumin kehittää työssä kuin työssä turvallisemmiksi. Työympäristöyksikön muiden oppaiden tapaan, kapulakielisyyteen ei haluta kompastella. Oppaan tavoitteena on, että työ on ”sujuvaa ja häiriötöntä, vailla sähläystä ja säätämistä.”

Sivustoa on helppo penkoa. Lähde tekemään omat löytösi!