Suomen paras TES-työpaikka 2022 -kilpailu alkaa tänään

Tänään alkaa Teollisuusliiton kilpailu Suomen parhaasta TES-työpaikasta 2022. Kilpailussa etsitään sellainen Teollisuusliiton aloille kuuluvan työpaikka, jossa asiat ovat sekä työntekijän että työnantajan näkökulmasta todella hyvin. Kilpailuaika on 12.10.–30.11.2022. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Kaikkien osallistujien kesken arvotaan 3 kappaletta laadukkaita Kajo Bright -reppuja. Voittajalle ja hänen valitsemalleen tiimille on luvassa liikunnallinen tapahtuma luonnon keskellä saunomisen ja illallisen kera. Lisäksi voittajatiimiä haastatellaan myös Teollisuusliiton omaan Tekijä-jäsenlehteen.

Voittajan valinnassa käytetyt kriteerit, muut lisätiedot ja ilmoittautumiset: suntessi.fi.