Uusia lomaviikkoja Vierumäellä

Teollisuusliitto on hankkinut uusia lomaosakeviikkoja 199 kappaletta Vierumäki Golf Resortista. Viikot tulevat varattaviksi 20.10. Golf Resort -lomaviikkojen vuokrausaika on yksi viikko (perjantaista perjantaihin).

Golf Resort -huoneistot tyydyttävät vaativimmankin lomailijan tarpeet. Huoneistot sijaitsevat golfkentän laidalla Urheiluopiston sisääntulotien varrella. Tilavat ja kodikkaat huoneistot ovat viihtyisä ja toimiva majoituspaikka laatua arvostavalle.

Huoneistossa on loistava varustelu sekä moderni ja kodikas sisustus. Valoisa olohuone, kaksi makuuhuonetta, avokeittiö, sauna, kaksi kylpyhuonetta sekä lämmitettävä lasitettu terassi takaavat mahdollisuuden irrottautua arjesta. Toivotamme myös lemmikit tervetulleiksi.

Vierumäeltä löydät monipuolisia liikuntamahdollisuuksia ympäri vuoden. Erityisesti alueen upea luonto harju- ja kangasmaisemineen tarjoaa upeat puitteet liikkumiseen. Alueelta löydät muun muassa seuraavat:

• Hiihtoladut, lenkkipolut, ulkoilureitit
  • Uimarantoja
  • Luontopolkuja ja nuotiopaikkoja
  • Sup-lautailua ja melontaa
  • Maastopyöräilyä
  • Mailapelejä (tennis ja padel)
  • Seikkailupuisto Flowpark
  • Golf (Cooke ja Classic + Par3)
  • Frisbeegolf
  • Erilaisia liikuntakursseja

Varaukset myös Golf Resortiin tehdään sähköisesti Teollisuusliiton ja Holiday Clubin lomavaraussivustolla.

Käyttäjätunnus: teollisuusliitto
Salasana: teollisuusloma

Kirjautumisen jälkeen sivulla eteneminen vaatii rekisteröitymisen. Liiton salasana ei käy tähän kohtaan, vaan rekisteröityminen on tehtävä erikseen.