Luottamushenkilöiden asiointipalvelu

Asiointipalvelun pääluottamusmiesten osio aukeaa keskiviikkona

Teollisuusliitossa on otettu syksyn aikana käyttöön luottamushenkilöiden asiointipalvelu. Keskiviikkona 30.11. palvelussa avautuu pääluottamusmiesten osio. Palveluun voi kirjautua osoitteesta asiointi.teollisuusliitto.fi joko henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Järjestelmä tunnistaa automaattisesti kirjautujan luottamustehtävän liiton jäsenrekisterin tietojen perusteella.

Asiointipalvelu toimii pääluottamusmiehen työpöytänä, jonne on koottu tehtävän hoitamisen kannalta tärkeitä asioita. Pääluottamusmies pääsee palvelussa muun muassa tutkailemaan oman alansa työehtosopimusta sekä siihen liittyviä tulkintoja ja ohjeita. Järjestelmästä on myös mahdollisuus ottaa suoraan yhteyttä työsuhdeneuvontaan. Asiointipalvelusta löytyvät tällä hetkellä myös linkit pääluottamusmiehen oman toimipaikan jäsentietojen hallintaan (eHallinta) sekä liiton kurssijärjestelmään Telmoon.

Yrityskohtaisia työehtosopimuksia palvelussa ei vielä ole. Ne viedään järjestelmään vuoden 2022 loppuun mennessä.

Palvelun kehittämistyö on vielä alkuvaiheessa, joten kommentit järjestelmän toimivuudesta sekä parannusehdotukset ovat tervetulleita. Pääluottamusmiesten osiota koskevaa palautetta ja kommentteja voi antaa työsuhdeneuvontaan joko sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse numeroon 020 690 447.