Hyvinvointilomat

Hyvinvointilomat – tutustu lomatarjontaan

Hyvinvointilomat ry järjestää tuettuja täysihoitolomia lapsiperheille, työttömille sekä eläkeläisille.

Tuettuja lomia haetaan Hyvinvointilomien kotisivujen www.hyvinvointilomat.fi kautta hakuaikana. Hakeminen tai loman saaminen eivät edellytä jäsenyyttä.

Hakulomakkeita voi myös tulostaa Hyvinvointilomien sivuilta, tilata puhelimitse 010 830 3400 tai sähköpostilla [email protected].

Tuettu loma myönnetään taloudellisin, sosiaalisin ja terveydellisin perustein. Hyvinvointilomat ry tekee päätökset lomavalinnoista.

Omavastuuosuudet vaihtelevat lomakohteittain 50–125 euroa/aikuinen/5 vuorokautta. Alle 16-vuotiaat lapset lomailevat veloituksetta huoltajan tai isovanhemman seurassa. Työttömille suunnatuilla lomajaksoilla omavastuuosuus on 50 euroa/aikuinen/5 vuorokautta. Tuettu loma sisältää majoituksen, täysihoidon ruokailut (aamiainen, lounas ja päivällinen sekä lapsiperhelomilla iltapala) sekä lomaohjelman.

Tuetut lomat toteutetaan yhteistyössä Hyvinvointilomat ry:n kanssa Sosiaali- ja terveysministeriön veikkausvoittovaroista myöntämällä avustuksella.

Tutustu tarjontaan ja hae – kaikilla on oikeus lomaan!

Tutustu lomakohteisiin verkossa

Lomakeskus Huhmari

4.–9.11.2019 Muistiloma 100 euroa/5 vrk Hakuaika 1.5.–31.8.2019
9.–14.12.2019 Hyvänmielen loma 100 euroa/5 vrk Hakuaika 1.–31.8.2019