Imatran kylpylä

Imatran Kylpylän tarjoamat alennukset

Teollisuusliiton jäsenet saavat Imatran Kylpylän perushintaisesta hotelli- ja loma-asuntomajoituksesta sekä majoitusvaraukseen yhteyteen etukäteen varatusta, normaalihintaisesta puolihoito- tai täysihoitoateriasta alennusta arkisin (sunnuntaista torstaihin) 30 prosenttia ja viikonloppuisin (perjantaista lauantaihin) kymmenen prosenttia. Kaikkiin hotelli- ja loma-asuntohintoihin sisältyy aina aamiainen ja kylpylä Taikametsän käyttö.

Lisäksi Imatran Kylpylä tarjoaa erikoisetuna ajalla 8.1.–13.2., 13.5.–18.6. ja 8.11.–22.12.2020 majoitusta edullisella sopimushinnalla seuraavasti:

• 100 € / 2 hengen economy- ja standard-huone/vrk
  • 120 € / 2 hengen promenadi-huone/vrk

Erikoisedulla varatun huoneen veloitukseton peruutus on tehtävä viimeistään saapumista edeltävänä päivänä kello 12 mennessä.

Alennus myönnetään, mikäli yksikin kunkin majoitustilan käyttäjistä on Teollisuusliiton jäsen. Tämä osoitetaan jäsenkortilla palvelua käytettäessä.

Varaukset ja tiedustelut tehdään kylpylän myyntipalvelusta maanantaista perjantaihin kello 8–18 ja lauantaisin kello 9–16, puh. 0300 870 502 tai sähköpostilla, [email protected] Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelimesta on 0,69 euroa / minuutti + paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu.

Majoitusalennukset eivät koske tarjoushintoja eikä Chalets- ja Villas-huoneistoja. Alennukset ovat voimassa muina aikoina paitsi viikoilla 1–2, 8–10, 27 ja 52–53. Alennushintaisia paikkoja on saatavilla rajoitetusti. Lisätietoa internetissä osoitteesta www.imatrankylpyla.fi.