Imatran kylpylä

Imatran Kylpylän tarjoamat alennukset

Teollisuusliiton jäsenet saavat Imatran Kylpylän perushintaisesta hotelli- ja loma-asuntomajoituksesta sekä majoitusvaraukseen yhteyteen varatusta, normaalihintaisesta puolihoito- tai täysihoitoateriasta alennusta arkisin 30 prosenttia ja viikonloppuisin (perjantaista sunnuntaihin) kymmenen prosenttia. Kaikkiin hotelli- ja loma-asuntohintoihin sisältyy aina aamiainen ja kylpylä Taikametsän käyttö.

Alennus myönnetään, mikäli yksikin kunkin majoitustilan käyttäjistä on Teollisuusliiton jäsen. Tämä osoitetaan jäsenkortilla palvelua käytettäessä.

Varaukset ja tiedustelut tehdään kylpylän myyntipalvelusta maanantaista perjantaihin kello 8–18 ja lauantaisin kello 9–16, puh. 030 087 0502 tai sähköpostilla, [email protected] Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelimesta on 0,69 euroa / minuutti + paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu.

Majoitusalennukset eivät koske tarjoushintoja eikä Chalets- ja Villas-huoneistoja. Alennukset ovat voimassa muina aikoina paitsi viikoilla 1–2, 8–10, 24 ja 52. Alennushintaisia paikkoja on saatavilla rajoitetusti. Lisätietoa internetissä osoitteesta www.imatrankylpylä.fi.

Alennukset ovat voimassa vuoden 2019 loppuun.