Imatran kylpylä

Imatran Kylpylän tarjoamat alennukset

Teollisuusliiton jäsenet saavat Imatran Kylpylän perushintaisesta hotelli- ja loma-asuntomajoituksesta sekä majoitusvaraukseen yhteyteen etukäteen varatusta, normaalihintaisesta puolihoito- tai täysihoitoateriasta alennusta arkisin (sunnuntaista torstaihin) 20 prosenttia ja viikonloppuisin (perjantaista lauantaihin) kymmenen prosenttia. Kaikkiin hotelli- ja loma-asuntohintoihin sisältyy aina aamiainen ja kylpylä Taikametsän käyttö.

Alennus myönnetään, mikäli yksikin kunkin majoitustilan käyttäjistä on Teollisuusliiton jäsen. Tämä osoitetaan jäsenkortilla palvelua käytettäessä.

Varaukset ja tiedustelut tehdään kylpylän myyntipalvelusta maanantaista perjantaihin kello 8–18 ja lauantaisin kello 9–16, puh. 0300 870 502 tai sähköpostilla, [email protected] Puhelun hinta lanka- ja matkapuhelimesta on 0,69 euroa / minuutti + paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu.

Alennukset eivät koske Chalet-sviittejä, Villas-huoneistoja, ennalta maksettavia alennushintoja, tarjoushintoja, lomapaketteja tai muita varauskanavia. Alennushintaisia paikkoja on saatavilla rajoitetusti. Alennukset eivät ole voimassa viikoilla: 1, 8–10, 27–29, 52.

Varauksia koskevat normaalit peruutus- ja maksuehdot. Lisätietoa internetissä osoitteesta www.imatrankylpyla.fi.