Imatra Spa

Övernatta billigare på Imatra Spa

Industrifackets medlemmar och personal får 30 % rabatt under vardagar (söndag till torsdag) och 10 % rabatt under veckosluten (fredag till lördag) på Imatra Spas normalprissatta hotellrum och semesterbostäder samt normalprissatta hel- och halvpensionsmåltider reserverade i samband med inkvarteringsbokningen. Alla hotellrums- och semesterbostadspriser inkluderar alltid frukost och användning av Spa Taikametsä.

Dessutom erbjuder Imatran Kylpylä ett specialerbjudande 8.1–13.2, 13.5–18.6 och 8.11–22.12.2020

• 100 € / 2 personer i economy- eller standardrum/dygn
  • 120 € / 2 personer i promenadirum/dygn

För att vara berättigad till avgiftsfri avbokning av beställt rum ska avbokningen ske senast klockan 12 dagen innan inbokad ankomst.

Rabatten beviljas om en av användarna av inkvarteringsutrymmet är medlem i Industrifacket. Rättigheten till rabatten bevisas med medlemskortet när man använder tjänsten.

Reservationer och förfrågningar görs från Spas försäljningstjänst måndag till fredag kl. 8–18 och lördagar klockan 9–16, tfn. 030 087 0502 eller via e-post: [email protected] Samtalspris för samtal från fasta telefoner och mobiltelefoner är 0,69 euro/minut + lokalnätsavgift eller mobiltelefonavgift.

Inkvarteringsrabatter gäller ej för kampanjpriser och Chalets- och Villas-sviter. Rabatter gäller vid alla andra tidpunkter förutom veckorna 1–2, 8–10, 27 och 52–53. Det finns ett begränsat antal rabatterade rum och bostäder. Mer information finns på www.imatrankylpyla.fi.