Teollisuusliiton lomat

Lomaile liiton lomaosakkeissa ja mökeillä

Teollisuusliittolaiset voivat vuokrata useita erilaisia lomakohteita ympäri Suomea. Monipuolisten viikko-osakkeiden lisäksi tarjolla ovat myös liiton omat kohteet Ruka-Ihting, Ängesholm, Punkaharjun Pankko- ja Tuunaantuvat sekä Kalajoen Puusärkkä.

Sivusto vaatii kirjautumisen

Varaukset kaikkiin lomapaikkoihin tehdään sähköisesti Holiday Clubin verkkosivulla.

Kirjautumisen jälkeen sivulla eteneminen vaatii rekisteröitymisen. Liiton salasana ei käy tähän kohtaan, vaan rekisteröityminen on tehtävä erikseen.

Käyttäjätunnus: [email protected]
Salasana: holidaylomat

Myös äkkilähtöjä!

Äkkilähtöjä voit tiedustella Holiday Club Yrityspalvelusta, puh. 0300 870 903 (arkisin klo 9–15), [email protected]

Viikkojen 23–52/2019 haku

Teollisuusliiton jäsenten lomaviikot 23–52/2019 ovat jäsenten haettavissa 12.2.2019 alkaen. Liitolla on lomapaikkoja ja viikko-osakkeita ympäri Suomea: Hannunkivessä, Himoksella, Kalajoella, Katinkullassa, Kuusamossa, Levillä, Naantalissa, Punkaharjulla, Pyhäniemessä, Rukalla, Saimaalla, Sallassa, Tampereella, Ylläksellä, Vierumäellä ja Ängesholmissa.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 11.3.2019. Haettavat viikot löytyvät Holiday Clubin verkkosivuilla olevan ARVONTA-painikkeen alta.

Lomaviikot arvotaan kaikkien hakijoiden kesken 14.3.2019. Arvonnan tuloksista ilmoitetaan heti arvonnan jälkeen.

Arvontojen jälkeen varaamatta jääneet loma-ajankohdat tulevat sivustoille varattaviksi 21.3. kello 10 alkaen. Löydät nämä silloin kohdasta VAPAAT VIIKOT.

Kalajoen Puusärkän, Punkaharjun huoneistojen, Ruka-Ihtingin ja Ängesholmin mökkien hintoja on tarkistettu. Käy tutustumassa uusiin entistä edullisempiin jäsenhintoihin lomavaraussivustolla. Uudet hinnat ovat voimassa viikosta 23 alkaen.