Teollisuusliiton lomat

Teollisuusliiton jäsenten vuokrattavana on useita erilaisia lomakohteita ympäri Suomea. Monipuolisten viikko-osakkeiden lisäksi löydät lomavaraussivustolta myös liiton omat kohteet Ruka-Ihtingin, Ängesholmin, Punkaharjun Pankko- ja Tuunaantuvat sekä Kalajoen Puusärkän.

Haku ja varaukset tapahtuvat sähköisesti Holiday Clubin sivulla.

Sivusto vaatii kirjautumisen

Käyttäjätunnus: [email protected]
Salasana: holidaylomat

Myös äkkilähtöjä!

Holiday Club Yrityspalvelu, puh. 0300 870 903 (arkisin klo 9–15), [email protected]

Viikkojen 23-52/2019 haku

Teollisuusliiton jäsenten lomaviikot 23–52/2019 ovat jäsenten haettavissa 12.2.2019 alkaen. Liitolla on lomapaikkoja ja viikko-osakkeita ympäri Suomea. Hannunkivessä, Himoksella, Kalajoella, Katinkullassa, Kuusamossa, Levillä, Naantalissa, Punkaharjulla, Pyhäniemessä, Rukalla, Saimaalla, Sallassa, Tampereella, Ylläksellä, Vierumäellä ja Ängesholmissa.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 11.3.2019. (haettavat viikot löytyvät painikkeen ”ARVONTA” alta).

Lomaviikot arvotaan kaikkien hakijoiden kesken 14.3.2019. Arvonnan tuloksista ilmoitetaan heti arvonnan jälkeen.

Arvontojen jälkeen varaamatta jääneet loma-ajankohdat tulevat sivustoille varattaviksi 21.3. kello 10 alkaen. Löydät nämä silloin kohdasta VAPAAT VIIKOT.

Kalajoen Puusärkän, Punkaharjun huoneistojen, Ruka-Ihtingin ja Ängesholmin mökkien hintoja on tarkistettu. Käy tutustumassa uusiin entistä edullisempiin jäsenhintoihin lomavaraussivustolla. Uudet hinnat voimassa viikosta 23 alkaen.