Industrifackets semestrar

Semestra i förbundets semesterandelar och stugor

Industrifackets medlemmar kan hyra ut olika semestermål runt Finland. Utöver de omfattande veckoandelarna erbjuds även förbundets egna destinationer Ruka-Ihting, Ängesholm, Pankkotupa och Tuunaantupa-stugorna i Punkaharju och Puusärkkä-stugan i Kalajoki.

Nätsidan kräver inloggning

Reservationer görs elektroniskt på Holiday Clubs nätsida.

Användarnamn: [email protected]p

Lösenord: holidaylomat

Det finns även sista minuten-resor!

Holiday Club Företagstjänst, tfn. 0300 870 903 (vardagar 9–15), [email protected]

Ansökningar för veckor 23–52/2019

Industrifackets medlemmar kan ansöka om semesterveckorna 23–52/2019 från och med 12.2.2019. Förbundet har semestermål och veckoandelar i hela Finland: Hannunkivi, Himos, Kalajoki, Katinkulta, Kuusamo, Levi, Nådendal, Punkaharju, Pyhäniemi, Ruka, Saimen, Salla, Tammerfors, Ylläs, Vierumäki och Ängesholm.

Skicka in din ansökan senast 11.3.2019. Veckorna som kan ansökas finns under UTLOTTNING på Holiday Clubs webbplats.

Semesterveckorna lottas ut bland alla sökande 14.3.2019. Resultat på utlottningen kommer att meddelas omedelbart efter utlottningen.

Semesterperioderna som inte har bokats efter utlottningen kan reserveras från och med 21.3 klockan 10. Du hittar dessa under LEDIGA VECKOR.

Priserna på Kalajokis Puusärkkä, Punkaharjus bostäder och stugorna på Ruka-Ihting och Ängesholm har reviderats. Bekanta dig med de nya förmånligare medlemspriserna på nätsidan för semesterreservationer. De nya priserna gäller från och med vecka 23.