Onko sinulla Suomen paras TES-työpaikka 2023?

Mikä on Suomen paras TES-työpaikka vuonna 2023? Kilpailu starttaa 15. marraskuuta ja jatkuu helmikuun loppuun 2024. Kilpailussa etsimme sellaista Teollisuusliiton aloille kuuluvaa työpaikkaa, jossa asiat ovat sekä työntekijän että työnantajan näkökulmasta todella hyvin.

Tutustu voittajan valinnassa käytettäviin kriteereihin ja ilmoita oma työpaikkasi kilpailuun. Luvassa on vaikuttamismahdollisuuksien ja ansaitun maineen lisäksi innostavat palkinnot!

Vuoden 2021 voittaja oli Fiskars Finland Oy Ab:n Billnäsin toimipaikka ja vuonna 2022 voitto matkasi Ahlstrom Tampere Oy:lle. Katso mitä voittajatiimit kertovat omasta työpaikastaan ja voiton merkityksestä heille.

Miksi kannattaa lähteä mukaan?

Työntekijöille

Meille jokaiselle sillä on merkitystä, minkälaisessa työpaikassa on töissä ja mitä työpaikastani ajatellaan muualla. Onkin todella hienoa, jos oma työpaikka saa tällaista suitsutusta julkisuudessa!

Työnantajille

Työpaikat kilpailevat jatkuvasti hyvistä työntekijöistä ja työpaikan saama mielikuva julkisuudessa on tässä yksi tärkeimmistä tekijöistä. Ei myöskään ole ihan pieni juttu työnantajillekaan, että omat työntekijät haluavat nostaa esille, kuinka hieno oma työpaikka on!

Minkälainen on hyvä TES-työpaikka?

Voittajan valinnassa käytetyt kriteerit:

• Ilmoittaja on Teollisuusliittoon kuuluvan ammattiosaston jäsen.
  • Työpaikalla noudatetaan Teollisuusliiton työehtosopimusta pilkulleen tai jopa paikallisesti sen yli.
  • Työnantajan kanssa yhteistoiminta on aina mutkatonta.
  • Työpaikalla ja omalla tiimillä on loistava ilmapiiri.
  • Muutostilanteissa työnantaja käy asioita läpi aina ennakoiden luottamushenkilöiden kanssa.
  • Luottamusmies tunnustetaan kaikkien työntekijöiden edustajana ja hänen asemansa on turvattu.
  • Työpaikalla on valittuna vahva liitto-organisaatio.
  • Ammattiosasto on vahvassa roolissa työpaikan toiminnassa.
  • Työnantaja ja työntekijät ymmärtävät yhteisten pelisääntöjen hyödyn molempien osapuolien näkökulmasta.
  • Voittajan valinnassa käytetään kokonaisharkintaa.

Voittajalle luvassa mainetta ja elämyksiä

Voittajatyöpaikalle kilpailulla on suuri merkitys oman työnantajakuvan viestimisessä. Lisäksi voittajalle ja hänen valitsemalleen tiimille on luvassa liikunnallinen tapahtuma luonnon keskellä saunomisen ja illallisen kera. Lisäksi voittajatiimiä haastatellaan myös Teollisuusliiton omaan Tekijä-jäsenlehteen.

Kaikkien osallistujien kesken arvotaan 3 kappaletta laadukkaita Vinga RPET Sortino -kylmäreppuja. Kaikki, jotka ilmoittavat työpaikkansa kilpailuun, saavat Suomessa valmistetun Teollisuusliitto Kallio -neulospipon.

Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Lisätietoja voi kysellä osoitteesta [email protected].

PALAA PÄÄSIVULLE →