Itseopiskelukurssit verkossa

Opiskele nyt verkossa jäsenhankintaa tai luottamusmiehen tehtäviä. Myöhemmin on tulossa myös työsuojelun itseopiskelukurssi.

Ilmoittautuminen tehdään Telmon kautta. Saat linkin kurssille viikon kuluessa ilmoittautumisesta. Kurssin aineisto on kokonaan verkossa ja voit käydä sen läpi omaan tahtiisi kuukauden kuluessa.

Työsuojeluvaltuutetun itseopiskelukurssi

Itseopiskelukurssi verkossa työsuojeluvaltuutetuille ja tehtävästä kiinnostuneille. Kurssilla saat perustiedot työsuojelusta, työsuojeluvaltuutetun tehtävistä, oikeuksista ja velvollisuuksista.

Ilmoittaudu Työsuojeluvaltuutetun -itseopiskelukurssille

Jäsenhankinta kuuluu kaikille -itseopiskelukurssi

Jäsenhankinta on meidän kaikkien tehtävä ja sitä kannattaa treenata. Tämän kurssin tarkoituksena on Teollisuusliiton jäsenhankinnan aktivointi ja tiedon kartuttaminen.

Ilmoittaudu Jäsenhankinta kuuluu kaikille -itseopiskelukurssille

Luottamusmiehen itseopiskelukurssi

Verkkokurssi on tarkoitettu uusille luottamusmiehille ja luottamusmiestehtävästä kiinnostuneille. Luottamusmiehen tehtävä on haasteita täynnä. Tälle kurssille on koottu hyödyllisiä ja tärkeitä vinkkejä uuden tehtävän hoitoon. Se antaa myös pohjatietoa osallistuessasi varsinaisiin koulutuksiin.

Ilmoittaudu Luottamusmiehen itseopiskelukurssille

Ammattiosastojen koulutusviikonloput Murikassa

Ammattiosastot voivat viedä jäseniään tutustumaan Murikka-opistoon. Tarjolla on valmiit kolmen tunnin koulutuspaketit, joista valitsemalla osasto voi rakentaa haluamansa koulutusviikonlopun. Hinta on sitä edullisempi mitä enemmän koulutusta viikonloppu sisältää.

Ammattiosastojen koulutusviikonloput Murikassa 2024

Ajankohdat ja tarjolla olevat koulutusaiheet (3×3 tuntia)

Kevät 27.–28.4. – Vappuetkot illalla

• #liitossa – Tervetuloa Teollisuusliittoon ja Murikkaan
  • #ajassa – Ajankohtaista Teollisuusliitossa
  • #voihyvin – Miten minä voin? Yhdessä tekemistä.

Syksy 23.–24.11.

1. #ajassa –  Ajankohtaista Teollisuusliitossa
  2. #ammattiosasto – Jäsenhankinta ammattiosastossa
  3. #muistajaksaa – Mistä virtaa työhön ja luottamustehtäviin?

Mitä maksaa

Koulutuspaketit sisältävät majoituksen Murikassa kahden hengen huoneessa, lauantaina lounaan, päiväkahvin ja päivällisen sekä span käytön. Toisena päivänä hintaan sisältyy aamiainen ja lounas.

123 €/ jäsen (myös ei jäsen) ei koulutusta
105 €/ jäsen 3 h koulutus
87 €/ jäsen 3 h + 3 h koulutus
69 €/ jäsen 3 h + 3 h + 3 h koulutus

Jos viikonloppu sisältää koulutusta ja se järjestetään yhteistyössä muiden alueen ammattiosastojen kanssa, myös matkoja tuetaan matkustusohjeen mukaan.

Koulutusvastaava tai opintosihteeri toimi näin:

1. Täytä kurssitukihakemus
  2. Valitse koulutuksen aihe/aiheet viikonlopulle
  3. Lähetä hakemus [email protected]
  4. Koulutusyksikkö ottaa yhteyttä Sinuun / kurssin vastuuhenkilöön
  5. Koulutusyksikkö lähettää tiedot Murikkaan ja teille varataan paikat hakemuksessa olevan arvioidun osallistujamäärän mukaan.
    Huom!
    Mikäli osallistujamäärä jää ilmoittautumisajan päätyttyä vähäisemmäksi, ilmoita siitä välittömästi koulutusyksikköön, sillä paikkoja on rajoitetusti ja Murikka laskuttaa sitovien ilmoittautumismäärien mukaan ammattiosastoa.
  6. Koulutusyksikkö rakentaa teille ohjelman toiveidenne mukaisesti ja lähettää sen teille ennen tapahtumaa.
  7. Murikan lasku ohjataan ammattiosastolle ja koulutustuki maksetaan ammattiosastolle normaalisti osallistujien mukaan laskukopiota vastaan jälkikäteen.
  8. Markkinoi koulutusta kohderyhmällenne.
  9. Nähdään Murikassa!

Tervetuloa mukaan – koulutus koukuttaa!