Ammattiosastojen koulutusviikonloput murikassa 2022

Ammattiosastoille on neuvoteltu mahdollisuus viedä jäseniä tutustumaan Murikka-opistoon edullisemmin. Tarjolla on valmiit kolmen tunnin koulutuspaketit, joista valitsemalla ammattiosasto voi rakentaa haluamansa koulutusviikonlopun. Hinta alenee mitä enemmän koulutusta viikonloppu sisältää.

Ammattiosaston toiminta- ja liittokokousviikonloppu syksy 22.–23.10. (kohderyhmänä ao:n hallitukset)

Koulutusaiheet:

1. #toimsu – ammattiosaston toiminnan suunnittelu
  2. #ajassa – ajankohtaista edunvalvonnasta
  3. #vaalit2023 – liittokokousvaalit, eduskuntavaalit ja liittokokous 2023

Mitä maksaa?

Koulutuspaketit sisältävät majoituksen Murikassa kahden hengen huoneessa, lauantaina lounaan, päiväkahvin ja päivällisen sekä span käytön. Toisena päivänä hintaan sisältyy aamiainen ja lounas.

110 €/ jäsen (myös ei jäsen) ei koulutusta
95 €/ jäsen 3 h koulutus
80 €/ jäsen 3 h + 3 h koulutus
65€/ jäsen 3 h + 3h + 3 h koulutus

Jos viikonloppu sisältää koulutusta ja se järjestetään yhteistyössä muiden alueen ammattiosastojen kanssa, myös yhteiskuljetuksia tuetaan 15 € jäsen.

Koulutusvastaava tai opintosihteeri, toimi näin:

Täytä kurssitukihakemus. Valitse koulutuksen aihe/aiheet viikonlopulle. Lähetä hakemus [email protected].

Koulutusyksikkö lähettää tiedot Murikkaan ja teille varataan paikat hakemuksessa olevan arvioidun osallistujamäärän mukaan. Mikäli osallistujamäärä jää ilmoittautumisajan päätyttyä vähäisemmäksi, ilmoita siitä välittömästi koulutusyksikköön, sillä paikkoja on rajoitetusti ja jonoa varmasti syntyy. Koulutusyksikkö rakentaa teille ohjelman toiveidenne mukaisesti ja lähettää sen teille ennen tapahtumaa. Murikan lasku ohjataan ammattiosastolle ja koulutustuki maksetaan ammattiosastolle normaalisti osallistujien mukaan.