Valtakunnallinen viikonloppukoulutus alueilla

Lähde mukaan Teollisuusliiton viikonloppukursseille! Liitto järjestää kaikilla toiminta-alueillaan samansisältöisiä viikonloppukoulutuksia työmarkkinoiden käytettävissä oleville jäsenille. Toiminta-alueet ovat Uusimaa, Lounais-Suomi, Länsi- ja Sisä-Suomi, Etelä-Suomi, Itä-Suomi, Pohjanmaa ja Pohjois-Suomi.

Matkustusohjesääntö

Suositeltavaa on, että matkoihin käytetään julkista liikennettä ja omilla autoilla kuljettaessa poimitaan kyytiin mahdollisimman monta koulutukseen osallistujaa.

Matkaliput tilataan liiton matkapalvelusta [email protected] tai puhelimitse numerosta 020 774 1666.

Lue matkustusohjesäännöstä tarkemmin täältä.

Valtakunnalliset viikonloppukoulutukset alueilla

Koulutusten aiheet, ajat ja paikat löydät kurssikalenteri Telmosta, josta pääset myös ilmoittautumaan mukaan oman alueesi kurssille.

Kirjautumiseen tai ilmoittautumiseen liittyvissä ongelmissa ota yhteyttä koulutusyksikköön, puh. 020 774 1042.

Alueelliset viikonloppukurssit 2022

Työyhteisön DNA

Kohderyhmä

Kaikki työmarkkinoiden käytettävissä olevat jäsenet.

Sisältö

Etsitään yhdessä työkaluja ja menetelmiä muuttaa työyhteisöä toimivampaan ja empaattisempaan suuntaan. Sillä, miten asioita käsitellään työyhteisössä, on merkitystä työhyvinvoinnille. Kurssi on työsuojelupainotteinen, mutta avoin kaikille jäsenille.

Kaikkiin koulutuksiin ilmoittaudutaan Telmon kautta tästä linkistä.

Alue

Paikkakunta