Luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen ajankohtaispäivä, Varkaus

Esittely / Presentation

Teollisuusliiton Itä-Suomen toiminta-alue järjestää ajankohtaispäivän työpaikkojensa luottamusmiehille ja työsuojeluvaltuutetuille. Molemmille ryhmille on omat koulutusosionsa.

Ilmoittautuminen aukeaa to 5.10.2023 klo 8.00.

Ilmoittautuminen: https://teollisuusliitto.etapahtuma.fi/Default.aspx?tabid=139&tap=11623

Kohderyhmä / Målgrupp

Luottamushenkilöt, Työsuojeluhenkilöt

Sisältö / Innehåll

Luottamusmiesten osiossa käsitellään mm. ajankohtaista työmarkkinatilannetta, josta tulee kertomaan työmarkkinajohtaja Jyrki Virtanen. Yhteiskuntasuhdepäällikkö Timo Nevaranta esittelee Teamsin välityksellä YKV-yksikön ajankohtaisia teemoja.

Työsuojeluvaltuutettujen osion kouluttajana toimii sosiaali- ja työympäristöasiantuntija Sari Kola. Työsuojeluvaltuutettujen osion aiheina mm. ajankohtaiset muutokset lainsäädännössä, työtapaturmien ja ammattitautien tilannekatsaus, työsuojelun luottamustoimien valinnat.

Koulutuspaikka / Utbildningsplats

Hotel Oscar
Kauppatori 4
78250 Varkaus