Me olemme liitto – perhepäivä PuuhaParkissa 24.8.2024 (Uusimaa)

Esittely / Presentation

Iloa, riemua ja puuhaa PuuhaParkissa. Tervetuloa Teollisuusliiton Uudenmaan toiminta-alueen jäsenet perheineen viettämään elokuista lauantaipäivää PuuhaParkkiin Vihdin Ojakkalaan.

PuuhaPark on avoinna 24.8.2024 klo. 10.00 – 18.00. Tarjoamme jäsenille perheineen sisäänpääsyalueliput 5 € kpl. (alle 3-vuotiaat pääsevät PuuhaParkkiin ilmaiseksi). Lippu pitää sisällään PuuhaParkin alueen kaikki aktiviteetit, sekä halukkaille trampoliinisukat.

”4,5 hehtaarin aktiviteettipuisto Vihdin Ojakkalassa. Satoja aktiviteetteja kaikenikäisille. 12 eri aluetta, joista jokainen löytää varmasti mieleistänsä puuhaa. Keppari-areena, Suomen laajin trampoliinimaailma, hurja määrä erilaisia pomppulinnoja, ninja-ratoja, polkuautorata 214m., Kraaterihyppy, seikkailuvuori, Sporttikatu lajikokeiluineen, grillialue, peliareena, peliteltta jne.”

Tapahtumaan osallistuva Teollisuusliiton Uudenmaan toiminta-alueen jäsen ostaa lipun/liput itselleen ja perheenjäsenilleen lippujen ostolinkistä, joka tullaan päivittämään tämän tapahtumailmoituksen yhteyteen ennen lipunostoajan alkamista.

Lippujen myynti alkaa ko. lipunostolinkin kautta 22.5.2024 klo.13.00 alkaen. Liput ovat myynnissä 9.8. asti tai niin kauan kuin lippuja on lipun myynnin alkamisen jälkeen saatavilla. Lippuja jäsenetuhintaan on myynnissä 1000:lle osallistujalle. (Lippujen ostaja: varaudu esittämään jäsenkorttisi tilaisuuden sisäänpääsyportilla!)
Ruokailu alueella tapahtuu omakustanteisesti osallistujien omien toiveiden mukaisesti. Ko. päivänä Puuha-Buffet avoinna klo. 12–16. Golf-klubiravintola on avoinna koko päivän (klo. 10-18). Alueella on kaksi erillistä myyntipistettä tämän lisäksi. PuuhaParkissa on myös hyvät omien eväidensyöntitilat ja grillipaikat.

Tapahtumassa on paikalla myös Teollisuusliiton Uudenmaan aluekeskuksen telttapiste.

PuuhaParkin aluekarttaan, aktiviteetteihin ja lisätietoihin pääset tutustumaan: www.puuhapark.fi

Tule viettämään yhteistä mukavaa puuhapäivää, tutustu tarjontaan, innostu ja varmista lippusi, kun myynti ostolinkin kautta aukeaa 22.5.2024.

Tämänkin tapahtuman vakuuttaa Turva

Kohderyhmä / Målgrupp