Naisten seminaari

Nice10-päivät, Teollisuusliiton Oulu-Lappi alueen naisjäsenten virkistysviikonloppu järjestetään 10.–11.11., kello 11 alkaen.

Viikonlopun aiheina ovat työ ja perhe, työelämän ja yhteiskunnan muuttuminen, naiset toimijoina sekä muut ajankohtaiset asiat. Aikaa on varattu myös rentoutumiselle kylpylän monissa altaissa ja saunoissa. Ota mukaasi myös liikuntavarusteet, sillä tiedossa on hauskaa ja hikistä liikuntaa Laviksen merkeissä. Yökerhossa viihdyttävää Karaokea.

Tilaisuuden vetävät aluetoimistolta Hanna-Kaisa Hämäläinen ja keskustoimistolta Kirsti Anttila. Ruokailut ja majoitukset (2 hengen huoneissa) ovat Katinkullan hotellissa ja kokoustila Rantahovilla (noin 600 m) joten laita mukavat kengät jalkaasi.

Sitovat ilmoittautumiset 23.10. mennessä tästä linkistä.

Paikkoja on rajoitetusti, joten jos ilmoittautumisen jälkeen olet estynyt osallistumasta, ilmoitta siitä viipymättä [email protected] tai puh. 020 774 1433. Näin tapahtumaan pääsee mahdollisesti jonotuslistalla oleva.

Matkakulut

Matkakulut oman auton käytöstä korvataan 0,24 €/km. Jos samalla autolla matkustaa vähintään kaksi osallistujaa, oman auton käytöstä korvataan 0,42 €/km. Kimppakyytejä suositellaan.

Kohderyhmä

Tilaisuus on tarkoitettu työmarkkinoiden käytettävissä oleville naisille.

Lisätietoja Hanna-Kaisa Hämäläinen, 050 351 0793 tai [email protected]

Välitä viestiä työpaikkasi ja ammattiosastosi naisjäsenille!