Teknologiateollisuuden työntekijöiden palkkarakennekurssi

Työntekijöiden palkkarakennekurssi 1.6. kello 8.45–16.

Koulutus järjestetään etäkoulutuksena, huomioiden riittävät tauot päivän aikana.

Kannustava ja oikeudenmukainen palkkaus on yrityksen menestystekijä. Palkkarakenne ja sen pitäminen ajan tasalla ovat puolestaan palkkauksen kulmakiviä.

Tavoite

Kurssin käytyään osallistuja hallitsee Teknologiateollisuuden työehtosopimuksen palkkarakenteen määräykset ja niiden soveltamiseen liittyvät näkökohdat oikeudenmukaisen ja kannustavan palkkauksen toteuttamisessa ja ylläpidossa.

Kohderyhmä

Kurssi on tarkoitettu Teknologiateollisuus ry:n jäsenyrityksissä niille työnantaja- ja työntekijäpuolen edustajille, jotka osallistuvat työssään palkkarakenteen soveltamiseen ja ylläpitoon liittyvien asioiden hoitamiseen. Työnvaativuustyöryhmän toimintaan osallistuminen edellyttää palkkarakennekurssin käymistä ja työpaikalla on hyvä keskustella henkilöstön kanssa koulutuksen ajankohtaisuudesta.

Kurssin pääaiheita ovat
• palkkauksen ja palkitsemisen periaatteita teknologiateollisuudessa
• työntekijän peruspalkan perusteet ja rakenne
• palkkarakenteen käyttäminen ja ylläpito.

Kurssimaksu

Teknologiateollisuus ry:n jäsenille 200 € + alv 24%, muille 250 € + alv 24%.
Maksu sisältää koulutuksen, sekä sähköisen koulutusaineiston.

Koulutus laskutetaan jälkikäteen, kurssin laskuttaa Teknologiainfo Teknova Oy

Ilmoittautuminen 21.5.2021 mennessä

Lähempiä tietoja antavat Teknologiateollisuus ry:ssä Tapio Toivonen, puh. 050 380 1790 ja Teollisuusliitto ry:ssä Mirjami Suikki, puh. 020 7741106 sekä koulutuksen käytännön asioissa sinua auttaa Sirkka Laasasenaho, puh. 044 075 0005, [email protected]