Työympäristöseminaari

Esittely / Presentation

Tervetuloa työympäristöseminaariin Murikka-opistolle kokemaan ja oppimaan! Seminaarissa pureudutaan moniin eri työelämän turvallisuutta käsitteleviin aiheisiin luentojen ja pajatyöskentelyn merkeissä. Monipuolisen ohjelman lisäksi tiedossa rentoa yhdessäoloa rantasaunalla ja illanvietossa.

Seminaari on tarkoitettu ensisijaisesti työpaikkojen työsuojeluvaltuutetuille ja -asiamiehille sekä kaikille työsuojeluorganisaation jäsenille, ja se on Teollisuusliiton jäsenille maksuton. Ellei työnantaja jostakin syystä maksa palkkaa (ensisijainen), maksaa liitto jäsenilleen kurssistipendin ja kurssipäivärahan.

Matkustuksessa suositellaan käyttämään julkista liikennettä. Matkalippuja voi tilata etukäteen liiton matkapalvelusta [email protected].

Omilla autoilla kuljettaessa poimitaan kyytiin mahdollisimman monta koulutukseen osallistujaa. Oman auton käytöstä korvataan 0,38 €/km (yksin ajettaessa). Jos kyydissä on vähintään yksi muu matkustaja, korvaus on 0,57 €/km.

Ilmoittautumiset 22.4.2024 mennessä.

Kohderyhmä / Målgrupp

Luottamushenkilöt, Työsuojeluhenkilöt

Sisältö / Innehåll

Tarkempi ohjelma julkaistaan helmikuussa.

Koulutuspaikka / Utbildningsplats

Murikka-opisto
Kuterintie 226
34260 Terälahti (Murikka-opisto)