Työympäristöseminaari (PERUUTETTU)

Työympäristöseminaarin kärkiteemana on tänä vuonna ergonomiatiedon hyödyntäminen työympäristössä ja töiden suunnittelussa. Työn muutos digitalisaation ja robotiikan myötä on työpaikoilla jo läsnä ja vielä vahvemmin työn arjessa tulevina vuosina. Miten ja millä tavoin työtehtävät ja työympäristö suunnitellaan meille ihmisille sopiviksi? Kuinka huomioidaan henkinen jaksaminen lisääntyvässä aivotyössä?

Seminaarissa läpikäydään myös ajankohtaisia kysymyksiä työoikeuden, työsuojelun viranomaisvalvonnan sekä kemiallisten tekijöiden osalta.

Seminaari on tarkoitettu ensisijaisesti työpaikkojen työsuojeluvaltuutetuille ja työsuojeluasiamiehille, sekä kaikille työsuojeluorganisaation jäsenille. Teollisuusliiton jäsenille seminaari on maksuton. Ellei työnantaja jostakin syystä maksa ansionmenetystä ja matkakustannuksia, maksaa liitto jäsenilleen kurssistipendin ja -päivärahan sekä matkat yleisen kulkuneuvotaksan mukaan.

Seminaari käynnistyy 19.5. kello 9 ilmoittautumisella. Varsinainen seminaariohjelma alkaa kello 10.