Työympäristöseminaari – Seminaari on täynnä

Uutta puhtia työympäristötyöhön

Huom. Seminaari on saavuttanut suuren suosion ja on täynnä, eikä ilmoittautumisia voida enää ottaa vastaan.

Teollisuusliiton työympäristöyksikkö järjestää teemaseminaarin Murikka-opistolla 8.–9.5.

Seminaarin ensimmäisenä päivänä muun muassa työskennellään työpajoissa, joissa käsitellään viranomaisyhteistyötä, kemikaaliasioita sekä työtapaturma- ja ammattitautiprosessia. Neljännessä työpajassa tehdään SuomiMiehen ja SuomiNeidon kuntotestit (Kunnossa kaiken ikää -ohjelma). Testiin kuuluu kehonkoostumusanalyysi sekä puristusvoiman ja kestävyyskunnon arviointi.

Toisen päivän aiheita ovat työsuojelun ja työhyvinvoinnin viranomaislinjaukset, tasa-arvoasiat sekä työntekijän sosiaaliturvan ajankohtaiset muutokset.

Seminaari on tarkoitettu työpaikkojen työsuojeluvaltuutetuille, työsuojeluasiamiehille ja muille työsuojelutoimijoille. Seminaari on maksuton Teollisuusliiton jäsenille. Jos työnantaja ei jostain syystä maksa ansionmenetystä ja matkakustannuksia, maksaa liitto jäsenilleen kurssistipendin ja -päivärahan sekä matkat yleisen kulkuneuvotaksan mukaan. Majoitus on kahden hengen huoneissa.

Jos tarvitset kuljetuksen Tampereelta tai asut niin kaukana, että sinun täytyy saapua jo edeltävänä iltana, pitää siitä sopia ilmoittautumisen yhteydessä.

Seminaariin mahtuu sata osallistujaa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautumiset 20.4. mennessä Teollisuusliittoon Mari Kostamolle mari.kostamo@teollisuusliitto.fi tai p. 020 774 1131.

Työympäristöseminaarin ohjelma

Sosiaali- ja työympäristöasiantuntija Marjut Lumijärvi, p. 020 774 1136,