Työympäristöseminaari

HUOM! Seminaarin ilmoittautuminen on päättynyt, sillä seminaarin osallistujamäärä on täynnä.

Seminaarin aiheina on muun muassa työterveyshuollon vaikuttavuus, työtapaturmatilastojen hyödyntäminen työsuojeluvaltuutetun tehtävässä sekä häirinnän ennaltaehkäisy ja häirintään puuttuminen. Lisäksi kuulemme aivotutkijan terveiset työsuojeluun sekä ajankohtaiset asiat työsuojeluviranomaisen sekä työ- ja sosiaalipolitiikan näkökulmista.

Seminaarin ohjelmasta vastaavat Teollisuusliiton työympäristöyksikön asiantuntijat sekä liiton 2. varapuheenjohtajan Heli Puura.

Vierailevina alustajina päivien aikana esiintyvät Helsingin yliopiston aivotutkija Minna Huotilainen, aluehallintoviraston ylitarkastaja Jarmo Osmo, SAK:n sosiaaliasioiden päällikkö Sinikka Näätsaari, työterveysasema Finlan vastaava työterveyslääkäri Anniina Anttila, Tapaturmavakuutuskeskuksen tietokanta-analyytikko Janne Sysi-Aho sekä Kunnossa kaiken ikää -ohjelman kehittämispäällikkö Miia Malvela.

Seminaari on tarkoitettu työsuojeluvaltuutetuille ja -asiamiehille sekä luottamusmiehille. Se on maksuton liiton jäsenille. Mikäli työnantaja ei korvaa ansionmenetystä ja matkakustannuksia, Teollisuusliitto maksaa kurssistipendin ja -päivärahan sekä matkakorvauksen julkisen kulkuneuvon mukaan.

Lataa ja katso tapahtuman ohjelma tästä

Lisätietoja ohjelmasta

sosiaali- ja työympäristöasiantuntija Saila Ruuth, 050 467 0089