Työympäristöseminaari

Esittely / Presentation

Seminaarissa tuodaan esille eri työsuojelutoimijoiden merkitys tämän päivän työelämän haasteissa. Miten liitot, vakuutusyhtiöt, viranomaiset ja muut tahot voivat olla ja ovat tukena työpaikkasi turvallisuuteen ja terveyteen liittyvissä asioissa. Vanhemmuus, mieli, palautuminen, kemikaalit ja sosiaaliturvan ajankohtaiset asiat ovat tällä kertaa seminaariaiheitamme.

Seminaari on tarkoitettu ensisijaisesti työpaikkojen työsuojeluvaltuutetuille ja -asiamiehille sekä kaikille työsuojeluorganisaation jäsenille, ja se on Teollisuusliiton jäsenille maksuton. Ellei työnantaja jostakin syystä maksa ansionmenetystä (ensisijainen), maksaa liitto jäsenilleen kurssistipendin ja kurssipäivärahan.

Matkustuksessa suositellaan käyttämään julkista liikennettä. Omilla autoilla kuljettaessa poimitaan kyytiin mahdollisimman monta koulutukseen osallistujaa. Oman auton käytöstä korvataan 0,30 €/km (yksin ajettaessa). Jos kyydissä on vähintään yksi muu matkustaja, korvaus on 0,46 €/km.

Ilmoittautumiset 10.5.2022 mennessä.

Kohderyhmä / Målgrupp

Työsuojeluhenkilöt

Sisältö / Innehåll