Työympäristöseminaari

Seminaarin aiheina on muun muassa työterveyshuollon vaikuttavuus, työtapaturmatilastojen hyödyntäminen työsuojeluvaltuutetun tehtävässä sekä häirinnän ennaltaehkäisy ja häirintään puuttuminen. Lisäksi kuulemme aivotutkijan terveiset työsuojeluun sekä ajankohtaiset asiat työsuojeluviranomaisen sekä työ- ja sosiaalipolitiikan näkökulmista.

Seminaarin ohjelmasta vastaavat Teollisuusliiton työympäristöyksikön asiantuntijat sekä liiton 2. varapuheenjohtajan Heli Puura.

Vierailevina alustajina päivien aikana esiintyvät Helsingin yliopiston aivotutkija Minna Huotilainen, aluehallintoviraston ylitarkastaja Jarmo Osmo, SAK:n sosiaaliasioiden päällikkö Sinikka Näätsaari, työterveysasema Finlan vastaava työterveyslääkäri Anniina Anttila, Tapaturmavakuutuskeskuksen tietokanta-analyytikko Janne Sysi-Aho sekä Kunnossa kaiken ikää -ohjelman kehittämispäällikkö Miia Malvela.

Seminaari on tarkoitettu työsuojeluvaltuutetuille ja -asiamiehille sekä luottamusmiehille. Se on maksuton liiton jäsenille. Mikäli työnantaja ei korvaa ansionmenetystä ja matkakustannuksia, Teollisuusliitto maksaa kurssistipendin ja -päivärahan sekä matkakorvauksen julkisen kulkuneuvon mukaan.

Ilmoittautumiset perjantaihin 10.5.2019 mennessä! Ilmoittautuminen aukeaa 17.4.

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa myös tarpeesta majoittua jo edellisenä iltana sekä tarpeesta saada kuljetus Tampereelta Murikkaan.

Ilmoittaudu verkossa 17.4. alkaen tästä tai Mari Kostamolle, [email protected]

Lisätietoja ohjelmasta