Virkistystä, voimaa ja vaihtelua -naisten tilaisuus

Esittely / Presentation

VIRKISTYSTÄ, VOIMAA JA VAIHTELUA -TILAISUUS
Pohjanmaan alueen työmarkkinoitten käytettävissä oleville naisjäsenille.

Naisten virkistyspäivä on suomenkielinen, teatteriesitys on tekstitetty ruotsiksi ja englanniksi.

Mukaan mahtuu 20 ensimmäistä, ilmoittautumiset 13.9. mennessä.

Omavastuu 20€/ hlö, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä

Liitto korvaa matkakulut, matkorvauksia voi hakea jälkikäteen Teollisuusliiton eAsioinnista.
Liitto ei korvaa mahdollista päivän ansionmenetystä.

Kohderyhmä / Målgrupp

Kaikki jäsenet

Sisältö / Innehåll

Päivä aloitetaan Brasserie & Bar Fondiksen kabinetissa Vaasassa. Pohjanmaan aluekeskuksen terveisillä, aluetoimitsija Piia Yli-Heikkuri.

Tämän jälkeen jatketaan luennolla ”Hyvää yötä, kauniita unia!” – Voimmeko vaikuttaa unen laatuun? Mikä merkitys hyvillä tai huonoilla yöunilla on työstä palautumiseen? Uniteknikko Jani Härkönen Coronaria Oy:stä tekee osallistujille ennakkokyselyn, jonka pohjalta pureudumme ryhmämme uniin syvällisesti. Vastauksia käsitellään ryhmänä.

Lounaan jälkeen suuntaamme Vaasan kaupunginteatteriin, Nunnia ja konnia -musikaaliin. Se on komedia oman polkunsa löytämisestä, hyväksy tulemisesta sekä ystävyyden voimasta, rakkautta unohtamatta.

Esitys on tuoksuton, eli myös tuoksuherkkyydestä kärsivät pystyvät nauttia esityksestä.

Koulutuspaikka / Utbildningsplats

Brasserie & Bar Fondis