Ammattiosastojen aktiiveille koulutusta alueellisesta yhteistyöstä

Teollisuusliitto järjestää alueittain ammattiosastojen aktiiveille tarkoitetun kurssin Ammattiosaston toimijat alueellisen yhteistyön kehittäjänä.

Kurssi antaa valmiuksia aktiiviseen toimimiseen ammattiosastossa sekä toiminnan kehittämiseen. Kurssilla käydään läpi liiton organisaatio, säännöt suunnannäyttäjänä, aluetoimistojen rooli ja toiminta sekä järjestämistoiminta alueella. Lisäksi pohditaan yhdessä keinoja, joilla kehitämme alueellista yhteistyötä, saamme verkostot kuntoon ja jäsenet liikkeelle. Yhteistyössä on mahdollisuus!

Kurssit järjestetään seuraavasti

10.–11.3. Helsinki–Uusimaa. Sokos Hotel Vantaa.
Ilmoittautuminen 22.2. mennessä.

10.–11.3. Varsinais-Suomi–Satakunta. Hotelli Cumulus, Rauma.
Ilmoittautuminen 22.2. mennessä.

17.–18.3. Häme–Pirkanmaa. Hotelli Waltikka, Valkeakoski.
Ilmoittautuminen 1.3. mennessä.

17.–18.3. Kaakkois-Suomi–Savo-Karjala. Hotelli Cumulus, Mikkeli.
Ilmoittautuminen 1.3. mennessä.

24.–25.3. Vaasa–Keski-Suomi. Hotelli Mesikämmen, Ähtäri.
Ilmoittautuminen 8.3. mennessä.

24.–25.3. Oulu–Lappi. Hotelli Scandic, Oulu.
Ilmoittautuminen 8.3. mennessä.

Ilmoittaudu sinua lähinnä olevalle kurssille tapahtuman ilmoittautumislinkistä tai koulutusyksikköön [email protected].

Teollisuusliiton jäsenille koulutus on maksutonta. Lisätietoja koulutuksesta, kursseille hakemisesta ja taloudellisesta tuesta koulutussivuilta.