Alueellisen koulutuksen opas ammattiosastojen avuksi

Liiton koulutusyksikkö on julkaissut alueellisen koulutuksen oppaan. ”Opi omalla alueellasi” on tarkoitettu ammattiosastojen koulutuksen tueksi kurssien järjestämisessä ja markkinoinnissa. Etenkin opintosihteereille on toivon mukaan hyötyä oppaasta, ja sitä on postitettu heille sekä ammattiosastojen puheenjohtajille.

Oppaasta on otettu 4000 kappaleen painos. Tästä noin 900 kappaletta lähetettiin postitse ammattiosastojen puheenjohtajille ja opintosihteereille, lisäksi opasta on toimitettu liiton aluetoimistoihin. ”Opi omalla alueellasi” esittelee sekä kursseja, jotka on suunnattu työpaikkojen tai ammattiosaston luottamushenkilöille, että kaikille ammattiosaston jäsenille tarkoitettuja kursseja.

Lisätietoja oppaasta ja alueellisten kurssien järjestämisestä saa liiton koulutusyksiköstä.