Vandaalit iskivät Teollisuusliiton keskustoimistoon

Myöhään lauantai-iltana Teollisuusliiton keskustoimiston katolle tunkeutui joukko ilkivallan tekijöitä. Sunnuntaiaamuna kauheus paljastui kaikelle kansalle. Teollisuusliiton äskettäin asennettu valomainos oli uudelleenjärjestelty arvoitukselliseen muotoon.

Näin asiaa kommentoi Hakaniementorilta tavoitettu liiton vahtimestari Peppi P. Töppönen.

Onhan se skandaali, että liiton nimellä näin pilaillaan. Toisaalta tässä on uudistumiseen paikka. Voisimme vaihtaa toimialaa vaikkapa kalajalosteisiin, sillin ystävänä laajasti tunnettu ja vappua odotteleva Töppönen pohtii.

Iskun ovat ottaneet nimiinsä jo kaikki tunnetut ääriliikkeet. Helsingin piirin kielipoliisi tutkii asiaa. Vihjeitä tekijöistä otetaan vastaan Teollisuusliiton Facebook-sivuilla. Jos huomaat, että ilkivallan tekijät ovat uudelleenjärjestelleet Helsingissä myös jotakin muuta, niin ilmoita myös siitä.