Kenelle sinä antaisit Duunari-stipendin?

Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK ry on julkistanut haettavaksi vuoden 2018 Duunari-stipendin työelämän nuorelle osaajalle, joka on esimerkillisellä aktiivisuudellaan osoittanut duunarihenkeä ja nostanut oman alansa ammatillista arvostusta. Stipendi on 1 000 euron suuruinen ja se luovutetaan SAK edustajiston kokouksessa 22.11.2018.

Stipendin saaja on:

• hankkinut oman alansa ammattitutkinnon
  • ylpeä omasta ammatistaan
  • toiminut omalla esimerkillään alansa arvostuksen nostamiseksi
  • toiminut aktiivisesti esimerkiksi ammattiyhdistysliikkeessä, opiskelijajärjestöissä tai oman työpaikkansa luottamustehtävissä, tai on muuten osoittanut yhteiskunnallista aktiivisuutta
  • edistänyt ammatillista järjestäytymistä.

Onko sinulla mielessä oma ehdokkaasi? Toimita vapaamuotoinen ehdotus perusteluineen 19.10.2018 kello 16.00 mennessä osoitteella
SAK ry
Duunaristipendi/Jussi Kukkola
PL 157, 00531 Helsinki

tai sähköpostitse osoitteella [email protected].

Hakemuksesta tulee ilmetä ehdokkaan nimi, ikä, tutkinto ja/tai ammatti, kotipaikka, työpaikka, ammattiliitto sekä mahdolliset luottamustoimet tai muu aktiivisuus.

Viime vuonna stipendin sai espoolainen ravintolakokki ja pääluottamusmies Niina Ruutinen.

Jussi Kukkola, p. 044 585 5285 tai [email protected].