Liiton lomaosakeviikkojen haku alkaa 10.9.

Teollisuusliiton omistamat viikko-osakkeet viikoille 1–22/2019 ovat jäsenten haettavissa 10.9.2018 alkaen. Liitolla on viikko-osakkeita Hannunkivessä, Himoksella, Kalajoella, Katinkullassa, Kuusamossa, Levillä, Naantalissa, Punkaharjulla, Pyhäniemessä, Rukalla, Saimaalla, Sallassa, Tampereella, Ylläksellä, Vierumäellä ja Ängesholmissa.

Lisätietoja haettavista kohteista ja hakemisesta löydät Holiday Clubin verkkosivuilta. Kirjaudu sivuille käyttäjätunnuksella teollisuusliitto ja salasanalla holidaylomat.

Lähetä hakemuksesi samassa osoitteessa viimeistään 9.10., haettavat viikot löytyvät painikkeen ”ARVONTA” alta. Arvonta ei kuitenkaan tarkoita, että kyseessä olisi kilpailu/palkinto tai että loma olisi ilmainen.

Lomaviikot arvotaan kaikkien hakijoiden kesken 12.10. Arvonnan tuloksista ilmoitetaan heti arvonnan jälkeen.

Arvontojen jälkeen varaamatta jääneet loma-ajankohdat tulevat sivustoille varattaviksi 19.10. kello 10 alkaen.