Suhonen ja Alasalmi aluetoimitsijoiksi

Teollisuusliiton hallitus on nimittänyt kaksi uutta aluetoimitsijaa, Timo Suhosen Varkauden aluetoimistoon ja Asko Alasalmen Oulun aluetoimistoon.

Aluetoimitsijaksi Kaakkois-Suomen ja Savo–Karjalan alueelle nimitetty Timo Suhonen, 44, työskentelee koneasentajana Eforalla, joka on Stora Enson tytäryhtiö. Hän on Varkauden kaupunginhallituksen puheenjohtaja ja kaupunginvaltuutettu. Lisäksi Suhonen on Sdp:n puoluevaltuuston ja Kuntaliiton valtuuskunnan jäsen.

Oulu-Lapin alueelle aluetoimitsijaksi nimitetty Asko Alasalmi, 33, työskentelee Jukkatalo Oy:ssä tuotannon tehtävissä ja toimii työntekijöiden pääluottamusmiehenä. Alasalmi on Pyhännän puutyöväen ammattiosaston puheenjohtaja, Teollisuusliiton valtuuston jäsen sekä Siikalatvan kunnan valtuuston 3. varapuheenjohtaja (sd).