Luottamusmiesten teemaseminaari 4.–5.12. – vielä mahtuu mukaan

Teollisuusliiton sopimussektorit järjestävät kaksipäiväisen seminaarin Murikka-opistolla joulukuussa. Seminaari on tarkoitettu ensisijaisesti työpaikkojen pääluottamusmiehille.

Tarkoituksena on laajentaa ja syventää luottamusmiehen toimintaedellytyksiä ja pelisääntöjä koskevia taitoja sekä antaa myös välineitä ja valmiuksia yhteistoiminnan edistämiseen työpaikalla.

Seminaari on luottamusmiehille maksuton. Ellei työnantaja maksa ansionmenetyskorvausta ja matkakustannuksia, liitto maksaa kurssistipendin ja -päivärahan sekä korvaa matkakustannukset edullisimman matkustustavan mukaan.

Matkaliput voit tilata liiton matkapalvelusta [email protected] tai soittamalla Mari Kivi p. 020 774 1022 tai Heli Tikkanen 020 774 1028.

Majoitus Murikka-opistolla on kahden hengen huoneissa.

Osallistujat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä ja ilmoittautumisajan päätyttyä osallistujille lähetetään kutsu sekä seminaarin ohjelma.

Lisätietoja seminaarista antavat sopimusasiantuntijat Mirjami Suikki, puh. 0400 515 941 ja Heikki Holappa, puh. 040 725 2986.

Ilmoittaudu 18.11. mennessä.