Teollisuusliitto, JHL ja PAM hakevat määräaikaista projektipäällikköä Helsinkiin

Työelämän murros, uudet työn muodot ja työurien pirstoutuminen edellyttävät uusia palveluja työttömille, työssäkäyville palkansaajille ja työnantajille.

Teollisuusliitto ry, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry ja Palvelualojen ammattiliitto PAM ry hakevat kuuden kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen projektipäällikköä kartoittamaan erilaisia toimintamalleja työnvälitys-, työura-, valmennus- ja koulutuspalvelujen tarjoamiseen palkansaajille ja työnantajille. Myös julkisten rekrytointi- ja osaamispalveluiden mahdollinen avautuminen laajemmin ja sen tarjoamat mahdollisuudet ovat osa projektin selvitystyötä. Projekti voidaan tarjota toteutettavaksi myös osto- tai konsulttipalveluna.

Projektipäällikön tehtäviin kuuluu muun muassa

• projektin suunnittelu ja toteuttaminen
  • erilaisten toimintamallien ja niihin liittyvien kustannusten selvittäminen
  • toimintamallien hyötyjen ja riskien kartoittaminen
  • loppuraportin laatiminen vaihtoehtoisista toimintamalleista ja suunnitelmista jatkotoimenpiteineen

Edellytämme

• soveltuvaa koulutusta
  • projektityökokemusta
  • toimintaympäristön hyvää tuntemusta
  • liiketoimintakokemusta
  • luovuutta ja innovatiivisuutta uusien ratkaisumallien löytämiseksi
  • hyviä vuorovaikutustaitoja sekä oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työhön

Lisäksi eduksi katsotaan kokemus työvälitys-, ura-, valmennus ja koulutuspalveluista sekä ammattiyhdistysliikkeen toiminnan tuntemus. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Hakuaika

21.–31.10.2018. Hakemukset palkkatoivomuksineen ja CV:t sähköisellä lomakkeella, lomakkeeseen pääset tästä

Yrityksen ollessa kyseessä tarjoukset sähköpostitse [email protected].

Lisätiedot

Tiistaina 23.10. kello 12–16 ja keskiviikkona 24.10. kello 12–16 talouspäällikkö Jan Saarinen (JHL) p. 045 359 6935.

Torstaina 25.10. kello 12–16 ja perjantaina 26.10. kello 9–12 talousjohtaja Jukka Mattila (PAM) p. 050 577 5950.

Tiistaina 30.10. kello 12–16 ja keskiviikkona 31.10. kello 12–16. talouspäällikkö Ulla Hopponen (Teollisuusliitto) p. 040 572 9099.

Hakulomake löytyy tästä linkistä.

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry ja Teollisuusliitto ry ovat kolme Suomen suurinta ammattiliittoa.