Jäsenetu mobiilijäsenkortissa: Vapaalippu Mestaruusliigaan

Teollisuusliiton jäsenillä on tänäkin vuonna hieno tilaisuus lähteä katsomaan lentopalloa aitiopaikalta. Mobiilijäsenkortistasi löydät vapaalipun yhteen Mestaruusliigan otteluun. Lähde siis kannustamaan vaikka oma kotijoukkueesi voittoon!

Mestaruusliigan runkosarja pelataan 23.9.2021–6.3.2022. Tänä aikana voit käydä katsomassa yhtä peliä käyttämällä otteluun saapuessasi mobiilijäsenkortistasi löytyvän vapaalipun. Esitä ja käytä lippu lipunmyynnissä.

Jos sinulla ei vielä ole mobiilijäsenkorttia, lataa se vaikka heti. Ohjeet löydät tästä.

Kuukauden Tekijät

Teollisuusliitto palkitsee Mestaruusliigassa miesten ja naisten SM-sarjoissa Kuukauden Tekijän. Sarjakausi kestää kuusi kuukautta, eli kuusi mies- ja naispelaajaa palkitaan kauden aikana.