Hyödynnä jäsenedut kesälomalla

Kesälomakausi lähestyy ja moni suunnittelee jo lomatekemistä ja -menemistä itselle ja perheelle. Teollisuusliiton jäsenenä olet oikeutettu lukuisiin etuihin, jotka kannattaakin nyt hyödyntää.

Teollisuusliittolaiset voivat muun muassa vuokrata useita erilaisia lomakohteita ympäri Suomea. Monipuolisten viikko-osakkeiden lisäksi tarjolla ovat myös liiton omat kohteet Ruka-Ihtinki, Ängesholm, Punkaharjun Pankko- ja Tuunaantuvat sekä Kalajoen Puusärkkä.

Myös laivayhtiöt tarjoavat etuja Teollisuusliiton jäsenille. Teollisuusliittolaiset voivat esimerkiksi liittyä Tallink Siljan Club One -jäseneksi ilmaiseksi, suoraan keskimmäiselle Silver-tasolle. Silver-tason etuihin kuuluu jopa 20 prosentin perusalennus tietyistä normaalihintaisista tuotteista. Myös Viking Line ja Eckerö Line tarjoavat risteilymatkoja etuhinnoin Teollisuusliiton jäsenille.

Jäsenetuja tarjoavat myös monet kylpylät ja hotellit. Esimerkiksi GreenStar Hotellit tarjoaa Teollisuusliiton jäsenille alennusta jo valmiiksi edullisista hinnoista työ- ja vapaa-ajan matkustukseen, ja upeassa Murikanrannassa Tampereen Terälahdella saat varauksista 20 euron huone- ja vuorokausikohtaisen jäsenedun.

Kaipaatko autolomalle tai autoa edullisesti kesäkäyttöön muuten vain? Sellaisiinkin suunnitelmiin on etuja Teollisuusliiton jäsenille. Teollisuusliittolaiset voivat hyödyntää Hertzin autonvuokrausedut sekä Suomessa että ulkomailla. Suomessa etuhinnat sisältävät vapaat ajokilometrit sekä kolariturvan (CDW) ja varkausturvan (TP) 980 euron omavastuulla. Jäsenkortilla saat myös alennusta polttonesteestä St1- ja Shell-asemilla ympäri Suomen.

Toivotaan, että aurinko hellii kaikkia kesälomalaisia! Auringon helottaessa siniseltä taivaalta silmät kannattaa suojata aurinkolaseilla, joita teollisuusliittolaiset perheineen voivat hankkia alennettuun hintaan Synsamista.

Tutustu kattaviin jäsenetuihimme ja nappaa käyttöösi sinulle parhaimmat! Hyvää kesää!