Osallistu liiton jäsentutkimukseen 2023

Teollisuusliiton suuri jäsentutkimus toteutetaan tammi-helmikuussa 2023. Tutkimus on jatkoa pidetylle ja paljon luetulle 2020 jäsentutkimukselle.

Kutsu jäsentutkimukseen tulee kaikille työelämässä mukana oleville jäsenille, joilla on toimiva sähköpostiosoite. Kannattaa siis tarvittaessa päivittää osoitetieto eAsioinnissa ja samalla myös tarkistaa, että muutkin tiedot ovat siellä ajan tasalla.

Tutkimukseen osallistumalla jäsenet pääsevät kertomaan omasta työstään ja toimeentulostaan. Lisäksi kyselyssä ollaan kiinnostuneita jäsenten omista kokemuksista, arvoista ja näkemyksistä. Myös liiton palveluja pyritään kehittämään kyselyvastausten avulla.

Jäsentutkimus 2023 tuloksista raportoidaan ensin nettijulkaisussa, joka ilmestyy luku kerrallaan kevään 2023 aikana. Tuonnempana raportti ilmestyy painettuna julkaisuna, joka sekin on luettavissa liiton nettisivuilta.

Joten nyt tarkkana: tammikuun viimeisellä viikolla lähetetään kaikille työelämän käytettävissä oleville jäsenille sähköpostikutsu, josta pääsee vastaamaan kyselyyn.

Tutkimuksen toteutuksesta vastaa Teollisuusliiton tutkimusyksikkö. Kyselyyn on mahdollista vastata suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi. Jäsentutkimukseen osallistuneiden kesken arvotaan hyvät palkinnot, muun muassa älykännyköitä ja lahjakortteja.

Tervetuloa mukaan!

Anu-Hanna Anttila, tutkimuspäällikkö